جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۲:۱۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
بازی کابوس دشمن یک بازی جذاب با گیم پلی مناسب برای یک گوشی موبایل هست، این بازی که از گرافیک نسبتا بالایی برخوردار است می توان آن را به عنوان یک بازی موبایل قابل قبول به حساب آورد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازشیرازه ،شیرازه، استودیو بازی سازی خاطره سازان، پس از قلقلک احساس نوستالژی بازیکنان با آثار قبلی خود، این بار با کابوس دشمن سراغ ایده ای رفته تا عشق به وطن کاربران را مورد هدف قرار دهد. در این عنوان نقش مدافعی را دارید که وظیفه دارد از خاک ایران در برابر حمله تکفیری ها دفاع کند.  در بازی «کابوس دشمن» می‌توانید از بین8 شخصیت که هرکدام توانایی و سلاح خاص خود را دارند یکی را انتخاب کرده و حتی با ارتقا دادن قدرت‌های او در محیط های طراحی شده توسط تیم خاطره سازان به مبارزه بپردازید. این بازی از مراحل متعددی تشکیل شده است که شما باید یکی پس از دیگری آنها را به اتمام برسانید و مهارت خود را افزایش دهید زیرا که مراحل سخت تر می شوند.

نکات مثبت:

گیم پلی مناسب برای گوشی موبایل
گرافیک مناسب
صداگذاری خوب
دانلود رایگان

نکات منفی:

از نکته های منفی بازی میتوان به هوش مصنوعی دشمنان اشاره کرد که بعد جابجایی همچنان آروم آروم در حالی که تیراندازی میکنن هدف رو به سمت ما تغییر میده و همچنین تنوع کم محیط بازی که بهتر بود با توجه به گیم پلی بازی لااقل هر مرحله یک محیط بازی خاص خودش رو داشت.


دانلود

بازی کابوس دشمن / دانلود

نام:
ایمیل:
* نظر: