کد خبر: ۹۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
سرهنگ کوشکی در جمع گردان های بیت المقدس اقلید:
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ مدافعان حرم در سخنانی ایران اسلامی را مقتدر خواند و گفت: قدم شما بسیجیان هر کجا که هست آرامش و امنیت فراهم است همانطور که امنیت را در دستان خالی در جنگ هشت ساله به ارمغان آوردید و پوزه ابرقدرتان را به خاک مذلت کشاندید، و این مصداق آیه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه است

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ مدافعان حرم در سخنانی ایران اسلامی را مقتدر خواند و گفت:  قدم شما بسیجیان هر کجا که هست آرامش و امنیت فراهم است همانطور که امنیت را در دستان خالی در جنگ هشت ساله به ارمغان آوردید و پوزه ابرقدرتان را به خاک مذلت کشاندید، و این مصداق آیه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه است.

وی افزود: امنیت ایران اسلامی مثال زدنی است اگر حضور شما بسیجیان در صحنه نبود ،اگر خون شهدا نبود ،اگر رهبری،  رهبر معظم انقلاب نبود این امنیت حاصل نمی شد و افتخار هم می کنیم که شما عزیزان پوزه دشمن را به خاک مالیدید و سرافزارید.

سرهنگ کوشکی تصریح کرد:شما نشان دادید که علی رغم هجمه های فرهنگی دشمن و تخریب های نظامی و اقتصادی و ...... می توانید روی پای خود بایستید و مصداق اقتصاد مقاومتی را به ارمغان بیاورید.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطر نشان کرد: از دشمن چیزی به جز دشمنی به ما نرسیده و نخواهد رسید دشمن در گوشه و کنار خاک ما خیمه زده است و امثال داعش را به پا کرده وشما بسیجیان هستید که فرهنگ بسیجی را اشاعه دادید و فرزندان و برادران ما در راه اسلام شهید می شوند و ما مفتخریم که فرزندان خلف ما در این راه جانفشانی می کنند.

ایشان در پایان افزود :خدایا ما برای یاری نمودن دین تو در این میدان جمع شده ایم و خدایا این ملت را روز به روز سربلند بفرما.


 

 

.

نام:
ایمیل:
* نظر: