آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
با هماهنگی سپاه ناحیه واداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد جلسه برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان دراین شهرستان بر گزار شد.
به گزارش فیروزنا: با هماهنگی ودعوت سپاه ناحیه واداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد جلسه برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان در سپاه ناحیه این شهرستان بر گزار شد.
حجت‌الاسلام حمزه عبدی رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد در این جلسه به اهمیت یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد وگفت: روز ۱۳ آبان که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌ گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ایران اسلامی است.
وی اظهار داشت: روز۱۳ آبان سه واقعه مهم در تاریخهای مختلف در ایران اسلامی اتفاق افتاد که هر کدام از اهمیت ویژه ای بر خوردار است تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی (ره) رویداد مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به‌عنوان انقلاب دوم بلکه از انقلاب اول مهمتر ارزیابی کرد.
وی روز ۱۳ آبان را نقطه عطف و اثر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد نمود واظهار داشت: با گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی،استکبار جهانی دست از توطعه برعلیه اسلام وانقلاب اسلامی وملت بزرگ ایران بر نداشته وهر روز شاهد ظلم وجنایت آمریکا در منطقه و اختلاف افکنی در بین امت اسلامی هستیم.
در ادامه سرهنگ شمشاد محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد نیز بر ادامه راه شهیدان و برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان و با حضور آحاد جامعه بوِیژه قشر دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان تاکید کرد.
گفتنی است با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه ۱۳ آبان مقرر شد گرامی داشت مراسم یوم الله ۱۳ آبان در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ساعت ۹ صبح روبروی شهرداری شهرستان برگزار شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: