پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۹:۳۵
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات،اصناف و کارگری شهرستان لار
به همت حوزه های مقاومت بسیج ادارات، اصناف و کارگری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید.
به گزارش تنویر، گردهمایی مدیران و کارمندان ادارات، اعضاي اتحاديه اصناف و کارگری، خيرين و معتمدين لارستان با موضوع امربه معروف و نهی از منکر برگزار شد.
در این جلسه سرگرد جاهدی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لارستان با تشبیه جامعه اسلامی به یک کشتی خاطرنشان کرد:در جامعه ي اسلامي، همه ي ما سوار بر يک کشتي واحد هستيم و به يک سمت در حرکتيم. نمي توانيم بگوييم من از جمع جدا هستم و امور مردم به من ربط ندارد. همه ي ما نسبت به امور يکديگر مسؤوليت داريم و بايد يکديگر را امر به معروف و نهي از منکر نماييم. امروز در جامعه ي اسلامي نماز را امري واجب مي دانيم و به گونه اي عمل مي کنيم که انگار امر به معروف و نهي از منکر، واجب نيست، در صورتي که طبق روايات، اساس استحکام جامعه ي اسلامي همين امر به معروف و نهي از منکر مي باشد.

http://www.uupload.ir/files/hyig_img_6845.jpg
وی در ادامه سخنان خود و خطاب به حاضران جلسه گفت:امروز وظيفه ي ماست که اگر منکري را ديديم، تذکر دهيم. اگر در بين اصناف، کم فروشي، گران فروشي، احتکار و ... را مشاهده کرديم، تذکر دهيم. اگر در اداره اي ديديم منکري در حال انجام است، مثلاً با ارباب رجوع به گونه اي ناشايست رفتار مي شود، بايد قضيه را پيگيري کرد و با اين منکر مبارزه نمود. در سطح بازار اگر خانم اصطلاحاً بدحجابي ديده شد، اگر چند نفر تذکر دهند حتماً آن فرد به خود آمده و اصلاح مي شود؛ منتها بايد راه را بلد بود و به گونه اي برخورد نمود که منجر به اصلاح شود.

http://www.uupload.ir/files/6ovt_img_6838.jpg
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان سخنان خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی افزود: در زمينه ي اقتصادي، يکي از معروفات، تبليغ کالاي بومي و ايراني است. آنقدر بايد بر روي اين موضوع کار شود تا اين امر نهادينه گردد. ما از اصناف توقع داريم براي به چرخه درآمدن اهرم اقتصاد مقاومتي نقش خود را به نحو احسن ايفا نمايند.

در پایان جلسه  فعالان بسیج ادارات،اصناف و کارگری لارستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

http://www.uupload.ir/files/7sb7_img_6836.jpg

http://www.uupload.ir/files/2b1x_img_6834.jpg

http://www.uupload.ir/files/9k9_img_6850.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: