جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۸:۲۷
کد خبر: ۹۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مهر:
رضايي گفت: به برکت خون شهدا بسيج به یک درخت تنومند تبدیل شده که شاخه های آن در سراسر ممالک اسلامی به ویژه منطقه آسیای غربی مشهود است.

به گزارش تنوير نشست خبري تشريح برنامه هاي هفته بسيج با حضور سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضايي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مهر برگزار شد.

سرهنگ رضايي با بيان اين نكته كه هفته بسيج با شعار انقلابي گري و خدمت گذاري نام گزاري شده اظهار داشت: از زمانی که این نهال مقدس به دست مبارک امام خمینی(ره) کاشته شد راه های پر فراز و نشیبی را طی کرده و به برکت خون شهدا به یک درخت تنومند تبدیل شده که شاخه های این درخت در سراسر ممالک اسلامی به ویژه منطقه آسیای غربی مشهود است و ماشاهد صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی هستیم.

وي تصريح كرد: فرهنگ بسیج برگرفته از خط فکری حضرت امام(ره) و اندیشه مقام معظم رهبری(مدظله العالي) است که مهمترین اصول این اندیشه وحدت، استکبار ستیزی،استقلال،آزادگی،جاذبه،دافعه،عزت،گذشت و قانون مداری است در واقع مي توان گفت فرهنگ بسیج برگفته از مکتب عاشورا و مهدویت است.

فرمانده سپاه مهر خاطرنشان كرد: فعالیت های بسیجیان از زمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفین تا کنون در راستای حرکت امام حسین(ع) و یارانش در قیام عاشورا است و هر بسیجی مصداق روحیه جهادی،انقلابی و استکبار ستیزی است.

رضايي با بيان عرصه و محدوده بسيج به يك عرصه خاص محدود نمي شود تاكيد كرد: بسیجیان از سال 58 تا کنون به آقا ابا عبد الله الحسین(ع) اقتدا كردند و به نداي رهبرشان لبیک گفتند و هر جا که انقلاب و نظام نیاز داشته ورود کرده اند، چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم و چه در عرصه های دفاعی،تهاجمی،امنیتی،اقتصادی، علمی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی در برابر جبهه های استکبار تا قیامت قد علم خواهند کرد و این نهضت همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه مهر بيان داشت: 110 برنامه با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت برنامه ریزی شده که در طول هفته بسیج همراه با آحاد بسیجیان، مردم و مسئولین شهرستان بتوانیم در انجام این برنامه ها به گونه ای عمل کنیم که نشان دهند اقتدار و عظمت انقلاب،نظام،ملت ایران و عظمت اين نهاد مقدس در برابر استكبار و دشمنان باشد، تا از این طریق بتوانیم نسبت به ايجاد روحيه همدلی و همزبانی در بین جامعه قدم خیری برداریم و مايه ياس و نا اميدي دشمنان نظام و انقلاب بشویم.


اجراي 110 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

وي در ادامه اظهار داشت: اولين روز از هفته بسیج مزین و همراه شده با اربعین حسینی كه با نام بسيج،پژواك صداي زينب(س) نام گذاري شده و در اين روز شاهد پياده روي حسینی و باشکوه مردم عزیزمان از گلزار شهدا به سمت شهداي گمنام و امام زادگان سطح شهرستان خواهيم بود.

رضايي در ادامه به تشرح برنامه هاي هفته بسيج پرداخت و گفت:در طول هفته بسیج برنامه های متنوعی ارائه شده از جمله یاد واره شهدای محله ،نشست های بصیرتی،مسابقات ورزشی، جلسات صالحین،تجلیل از بسیجان تلاش گر، سرکشی از خانواده های معظم شهدا،بازدید و افتتاح پرژه های اقتصاد مقاومتی،کلاس های آموزشی جهت تقویت و ارتقاع توان رزم بسيجيان.

وي ادامه داد: همایش بزرگ پنج آذر ماه با شعار بسیج،انقلابی گری و اقتدار جهانی در بخش مرکزی شهرستان با حضور تمامی بسیجیان شهرستان برگزار خواهد شد و در پايان هفته بسیج که به هفته وحدت وصل می شود یادواره شهدای اهل سنت جنوب استان فارس با شركت پنج شهرستان جنوبي و با حضور ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شيعه و ميهمانان استاني و كشوري برگزار خواهد شد و ضمن تجديد بيعت با مقام معظم رهبري(مدظله العالي) با حفظ وحدت شعار سر خواهيم داد كه تا ما زنده اين نخواهيم گذاشت جبهه تكفيري ميان برادران اهل سنت و شيعه تفرقه ايجاد نمايند.


اجراي 110 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضايي فرمانده سپاه شهرستان مهر در پايان صحبت هاي خود ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيد خزايي خبرنگار صدا و سيما تاكيد كرد: رسانه بخش مهمی از وظایفی که نظام و انقلاب بر عهده دارد را دنبال می کند و در عرصه جنگ نرم و سخت مهمترین نقش بر عهده رسانه و خبرنگاران است و شما می توانید برنامه های هفته بسیج را نشر، و به مردم انتقال دهید تا از این برنامه ها اطلاع پیدا کنند و با حضور مردم شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه ها باشیم.


اجراي 110 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

نام:
ایمیل:
* نظر: