کد خبر: ۹۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

هدایت الله محمودیان در دی ماه سال1333 در خانواده ای مذهبی و متدین در کازرون پا به عرصه هستی نهاد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در زادگاه خود به پایان رسانید و پس از اتمام خدمت نظام وظیفه به عنوان معلم دینی و قرآن در منطقه ی آموزشی "خشت وکمارج" به امر مقدس تعلیم و تربیت همت گماشت.

وی به برگزاری محافل مذهبی از جمله دعای کمیل، ندبه، توسل و برپایی جلسات قرآنی و بحث های عقیدتی-سیاسی اهتمام می ورزید. با ورود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مان، وی جزو گروه حفاظت از اتومبیل حامل امام خمینی (ره) ایشان را مشایعت نمود. در تمام راهپیمای ها شرکت می کرد و به امام و به روحانیت در خط امام علاقه ی وافری داشت.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به صورت مامور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کازرون انجام وظیفه نمود و در ردیف اولین محافظان نماینده محترم ولی فقیه در کازرون، حضرت آیت الله اسدالله ایمانی، قرار گرفت.

وی مسوولیت پایگاه فجر مسجد "ملابرات" را به عهده داشت، چهار بار در پیکارهای ظفرمند نیروهای اسلام با کفر شرکت نمود و چند بار بر اثر بمب شیمیایی مصدوم گردید و سرانجام در تاریخ 27 دی ماه سال65 بر اثر انفجار بمب شیمیایی به آرزوی دیرین خویش دست یافت و به خیل شهیدان پیوست.

از این شهید فرهیخته و وارسته دو پسر و یک دختر و همسری مهربان و والدین صبور و مقاوم که همگی پاک باختگان خط سرخ ولایت اند به یادگار باقی مانده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: