کد خبر: ۹۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
هرسال در روز اربعین دور هم جمع می شویم که بگوییم فقط به فکر یک روز خاص نیستیم. می آئیم که بگوییم آقا می خواهیم با شعار شما در روز عاشورا بیعتی دوباره داشته باشیم و به ندای غریبانه ی شما لبیک گوییم و بلند فریاد زنیم لبیک به حسین، امروز لبیک یا حسین ما در کربلا لبیک به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است، لبیک در استکبارشناسی و استکبارستیزی است.

هرسال در روز اربعین دور هم جمع می شویم که بگوییم فقط به فکر یک روز خاص نیستیم. می آئیم که بگوییم آقا می خواهیم با شعار شما در روز عاشورا بیعتی دوباره داشته باشیم و به ندای غریبانه ی شما لبیک گوییم و بلند فریاد زنیم لبیک به حسین، امروز لبیک یا حسین ما در کربلا لبیک به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است، لبیک در استکبارشناسی و استکبارستیزی است، لبیک به سید علی خامنه ای است.

در اربعین دور هم جمع می شویم و می آییم که بگوییم اگر مردم کوفه در سال61 راه را از بی راه ، حق را از ناحق، ارزش را از ضد ارزش و سره را از ناسره تشخیص ندادند ما امروز در سال 1438 ندای هل من ناصر شما را شنیده ایم و آمده ایم که بگوییم به ارزش ها عشق می ورزیم، از ناحق گریزانیم و دشمنان دین مبین را به خوبی می شناسیم و در راه مقابله با استکبار خستگی ناپذیریم.

می آییم که بگوییم در آینه عاشورا خود را تماشا می کنیم و می دانیم یا در سپاه ولایتیم و بیرق ارزش ها را در دست داریم و یا در سپاه تاریکی و کفر.

در اربعین دور هم جمع می شویم و می آییم که بگوییم می دانیم و باور داریم که دفتر ظهر عاشورا هنوز باز است ما نیز می خواهیم در دفتر ظهر عاشورا حضور یابیم و بگوییم آقا؛

جانم به فدایت نام این کمترین را در دفتر سربلندی و عزت مندی عاشورا ثبت نمایید چرا که می دانیم هنوز جبهه یکی است، جبهه حق و جبهه باطل و باور داریم هنوز ظهر عاشوراست و ما در امتداد راه شرافت انسانی قرار داریم.

آمده ایم که بگوییم عاشورا این آخرین پرده نمایش الهی هنوز پایین نیامده و ادامه دارد. انسان های جدید می آیند و وادادگان در برابر استکبار و بریدگان از اردوگاه ارباب از این دفتر خط می خورند و در اردوی دشمن دوست به سوی آرمان های بلند امام عشق تیر می اندازند و این چنین است که عصر عاشورا هنوز ادامه دارد.

انسان ها می آیند و می روند ولی جبهه یکی است (جبهه حق علیه باطل)

آمده ایم که بگوییم می دانیم دفتر حضور و غیاب ظهر عاشورا هنوز باز است و ما آماده ایم که با امام خویش بیعت کنیم و در کربلای 1348 عاشورایی دیگر ورق زنیم و بگوییم؛

« والله ان قطعتم یمینی انی احامی ابدا عن دینی »

آقا جان؛ آمده ایم که بگوییم یا حسین(ع) چشمان ما خیس از افکارماست و اشک های ما برای امتی است که امام خویش را تنها می گذارند، گریه بر جامعه ای است که از قافله ی حقیقت جا مانده است و رابطه اش با چشمه ها و سفره های فطرت پاک بشری قطع شده است.

آمده ایم که بگوییم فاصله کوفه علی تا کوفه حسین فاصله ی تکلیف است با مصلحت، فاصله مجاهدت است با مصالحه، فاصله روحیه انقلابی است با روحیه اشرافگری.

آقا جان بیعت ما را پذیرا باش .

سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس

آبان 95

نام:
ایمیل:
* نظر: