آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
قدردانی سردار غیاثی از حضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی:
دلیر مردان و شیر زنان دیارِ ۱۵۰۰۰ شهید گلگون کفن با همت والای خویش همواره مدافعان و پیروان حقیقی خاندان عصمت و طهارت بوده و هستند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس طِی پیامی از حضور باشکوه و گستره مردم ولایتمدار استان فارس و شیراز در مراسم عزاداری اربعین حسینی قدردانی نمود.

در بخشی از پیام فرمانده سپاه فجر خطاب به مردم شریف استان فارس و شیراز آمده است: " بر خود لازم می دانم از حضور پرشور همه دلدادگان خامس آل عبا تشکر نموده و امید واثق داریم که به یاری خداوند تبارک و تعالی و همت والای شما مردم شریف استان و مسئولین محترم در سال های آتی نیز شاهد برگزاری باشکوه تر این برنامه معنوی و الهی باشیم. "

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم


السلام علیک یا اباعبدالله الحسین،

بار دیگر ساکنین سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) با حضور حماسی و عاشورایی خود در راهپیمایی اربعینیان سومین حرم برگ زرین دیگری را بر افتخارات مردم فهیم و ولایی شهر مقدس شیراز افزودند.

دلیر مردان و شیر زنان دیارِ ۱۵۰۰۰ شهید گلگون کفن با همت والای خویش همواره مدافعان و پیروان حقیقی خاندان عصمت و طهارت بوده و هستند.

حال که به پیشنهاد و پیگیری سپاه و حضور پرشور بسیجیان و مردم مومن شهر شیراز و حمایت ها و هدایت های حضرت آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و سایر مسئولین استان بویژه صدا و سیمای فارس این شکوه حسینی تجلی نمود بر خود لازم می دانم از حضور پرشور همه دلدادگان خامس آل عبا تشکر نموده و امید واثق داریم که به یاری خداوند تبارک و تعالی و همت والای شما مردم شریف استان و مسئولین محترم در سال های آتی نیز شاهد برگزاری باشکوه تر این برنامه معنوی و الهی باشیم.


سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی
فرمانده سپاه فجر استان فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: