سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۴۰:۱۸
کد خبر: ۹۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
مسئول بسیج اصناف و بازاریان فارس برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان فارس؛سرهنگ دوم عباس بنایی مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس در گفتگویی با روابط عمومی این سازمان برنامه های هفته بسیج را تشریح نمود.
وی با بیان اینکه اولین روز از هفته بسیج با اربعین حسینی تقارن یافته و حوزه های بسیج اصناف نواحی چهارگانه شیراز با همت هیئت فرهنگی مذهبی اصناف شیراز و پایگاه های مقاومت برای مراسم راهپیمایان اربعین در سومین حرم اهل بیت با برپایی 8 موکب آماده پذیرایی و استقبال از مردم شده اند.
ایشان با بیان اینکه دلدادگی به سرور و سالار شهیدان در همه عالم طنین انداز شده است گفت برای برپایی باشکوه راهپیمایی اربعینیان حسینی در سومین حرم اهل بیت همه پایگاه های بسیج و کسبه و بازاریان با حرکت خود جوش و مردمی پای کار آمده اند تا حماسه ای دیگر در شهر شیراز رقم بخورد.
وی با اشاره به اینکه در محل استقرار موکب ها برنامه خاص این روز توزیع 1500 کیلو آش سبزی،6هزار قرص نان و 18 هزار کیک و آبمیوه توسط بسیج اصناف و هیئت فرهنگی مذهبی اصناف شیراز در بین عزاداران حسینی صورت خواهد پذیرفت.
در ادامه ایشان از دیگر برنامه های این هفته از جمله  شورای عالی بسیج اصناف مورخه 95/9/2 ،برپایی تئاتر محله ای با همکاری سازمان بسیج هنرمندان در سه مجتمع تجاری شیراز ،برپایی همایش صادر کنندگان در تاریخ 95/9/7 و همچنین سرکشی از خانواده معظم شهدا  و میز مشاوره در مجتمع های تجاری سطح شیراز خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: