چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۷:۳۸
کد خبر: ۹۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
امام جمعه سروستان:
مراسم گرامیداشت 22 شهید سرافراز محلات تزنگ و ولی عصر(عج) سروستان همزمان با هفته بسیج در مسجد حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،به مناسبت  هفته بسیج، یادواره 22 شهید بصیر و ولایتمدار محلات تزنگ تزنگ و ولی عصر(عج) سروستان با حضور جمع کثیری از مسئولین، خانواده معظم شهدا و مردم این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی عصر(عج) سروستان اجرا شد، حجت الاسلام زارع پور؛ مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان در سخنانی کوتاه از مردم و به ویژه پایگاههای مقاومت بسیج این دو محله به دلیل برپایی این محفل بصیرتی و فرهنگی تجلیل کرد.

 حجت الاسلام ابراهیمی؛امام جمعه سروستان در این همایش در سخنانی ضمن تسلیت اربعین حسینی(ع)، رمز جاودانگی شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس را حرکت آنان در مسیر قیام امام حسین(ع) به رهبری امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: ایمان به خدا، تهذیب نفس و حرکت خالصانه در مسیر حق و حقیقت، رمز جاودانگی شهدای ماست و این سیره زندگی برای همه ما یک الگو کامل و منجر به رستگاری است.

وی در ادامه سخنان خویش افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، فلسفه اصلی  قیام امام حسین(ع) می باشد که آن امام همام حاضر شد در این مسیر، جان عزیز خویش و یارانش را فدا کند تا دین خدا زنده شود.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش پایانی سخنان خویش تاکید کرد: برقراری عدالت اجتماعی یکی از ثمرات احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می باشد و شهدای ما در این مسیر از جان گرانبهای خویش گذشتند و امروز بر عموم مردم و به ویژه دولتمردان و سایر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی فرض است که در راستای ایجاد عدالت اجتماعی تمام تلاش خویش را به کار گیرند.

خاطره گویی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی و همچنین تجلیل از شهدای این دو محله از دیگر برنامه این همایش معنوی-بصیرتی بود.

در پایان این همایش معنوی، شرکت کنندگان در ضیافت شام که توسط یکی از خیرین نیک اندیش این منطقه برپا شده بود شرکت کردند.

خاطر نشان می شود قبل از شروع این مراسم، اعضای پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای محله تزنگ در حرکتی نمادین با راه اندازی دسته سینه زنی به طرف مسجد حضرت ولی عصر(عج) محل برگزاری این مراسم حرکت کردندکه با استقبال مردم همراه شد.برقراری عدالت اجتماعی یکی از ثمرات احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

برقراری عدالت اجتماعی یکی از ثمرات احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است
برقراری عدالت اجتماعی یکی از ثمرات احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است
برقراری عدالت اجتماعی یکی از ثمرات احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است
برقراری عدالت اجتماعی یکی از ثمرات احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است
نام:
ایمیل:
* نظر: