گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۹۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به همت حوزه زهرای اطهر(س)
کارگاه دختران جوان را با موضوع مهارتهای دوست یابی و آسیب های ناشی از دوستان نامناسب با حضور دختران جوان پایگاه در روستا دژگاه برگزار نمود.
به گزارش تنویر فراشبند ؛پایگاه کوثر کارگاه دختران جوان را به مناسبت هفته  بسیج با حضور دختران جوان پایگاه در روستای دژگاه برگزار نمود. در این کارگاه خواهر پورمهدی در مورد مهارتهای دوست یابی و آسیب های ناشی از دوستان نامناسب صحبت کردند.

برگزاری کارگاه دختران جوان

شخصیت انسان در عرصه روابط گوناگونی شکل می گیرد. این روابط به ترتیب عبارتند از : رابطه انسان با خود- رابطه با خدا و رابطه با دیگران. . انسان موجودی اجتماعی است و نیازمند معاشرت و تبادل افکار و ایجاد رو.ابط نیکو با همنوعان است و بر اثر همین معاشرتها و تبادل افکار روابط انسانی شکل می گیرد و فرهنگ انسانی هویت خود را آشکار می کند. در دیدگاه اسلامی آداب معاشرت دو مرحله دارد: مرحله اندیشه و مرحله عمل. یعنی انسان ابتدا باید صفحه اندیشه خود را نسبت به دیگران زیبا و نیکو گرداندو اندیشه خیرخواهی و سعادت آنها را در سر بپروراند و از توطئه چینی بپرهیزد و سپس در مرحله عمل برای تنظیم روابط اجتماعی انسانها آداب و وظایفی قرار داده و پایه آن را بر ایمان به خدا و تقویت روح فضیلت دو انسانیت قرار دهد.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) می فرماید: امروز بیشتر از همه چیز برای ما هوشیاری لازم است. شناخت دوست و دشمن لازم است . مبادا دوست را با دشمن اشتباه کنیم. دوست باید قدر شناس باشد، اگر می خواهید با کسی رفیق شوید ببینید نماز می خواند یا نه چون خدا این همه نعمت به او داده ببینید در برابر این نعمت ها قدرشناس خدا هست یا خیر. کسی که برای لطف خدا ارزش قائل نباشد برای لطف شما نیز قدرشناسی نخواهد کرد..

برگزاری کارگاه دختران جوان

برگزاری کارگاه دختران جوان

نام:
ایمیل:
* نظر: