آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
سردار اسدی در شب شعر و خاطره شهدای کارگری فارس:
سردار اسدی گفت: آمريكا شيطان بزرگ است نه معامله با آمريكا نه مذاكره با آمريكا و نه قرابت با آمريكا برای ما در هيچ زمانی سود ندارد.
به گزارش تنویر، نخستین شب شعر و خاطره 1500 شهید کارگری استان فارس با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی مسئول بازرسی قرارگاه حضرت خاتم الانبیاء در شیراز برگزار شد.

سردار اسدی با بیان اینکه حضور جامعه کارگری در استان فارس پُر رنگ است:  از شاهکارهای جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس احداث پل 13 کیلومتری بر روی هور، احداث چند هزار کیلومتر خاکریز در مقابل دشمن و احداث سنگرهای بتونی است.

وی با تاکید بر اینکه کار، جوهرۀ اصلی دفاع مقدس بود، گفت: از فرماندهی تا آن كسی كه ميدان مين را پاک می كرد همه كار می كردند، افتخار ما پاسداران و بسيجيان اين بود كه پيشاپيش كارگران كار می كرديم و سنگر درست می كرديم، در جبهه كسی به كسی امر نمی كرد.

سردار اسدی با بیان اینکه مردم فارس هم  فرهگشان فرهنگ بالايی است هم كارشان كار ارزشمندی است، گفت: امروز شما مردم ایران در اوج قله هستید و همه عالم دارند به شما نگاه می كنند.

وی با بیان اینکه صف امام حسين (علیه السلام) مشخصاتی دارد و صف يزيديان هم مشخصاتی دارد، گفت: برای هر شخصی یک مُلکِ ری وجود دارد، مُلکِ ریِ هر شخصی به گونه ای است بايد حواسمان را جمع كنيم و ببينيم در كدام صف هستيم و اين صف همواره در تاريخ جاری است.

سردار اسدی با بیان اینکه معامله با شيطان در هيچ مكان و زمانی نه سود داشته و نه دارد، گفت: آمريكا شيطان بزرگ است نه معامله با آمريكا نه مذاكره با آمريكا و نه قرابت با آمريكا برای ما در هيچ زمانی سود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: