جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۶:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
بیانیه
کارمندان بسیجی جهرمی نیز هم صدا با تمامی کشور ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای را صادر و اعلام بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل، رهبر انقلاب و شهدای والامقام نمودند.
به گزارش تنویر جهرم بسیج ادارات آن شهرستان در آستانه سالروز پنجم آذرماه روز تشکیل بسیج مستضعفین، بیانیه ای را صادر نمود.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسیج  جوشش خون حسین است ...

پنجم آذرماه روز بسیج، ماندگار ترین معجزه انقلاب اسلامی ایران که امروزه اعجازش به دیگر دول اسلامی رسیده و صلابتش گام ابرقدرتهای پوشالی را به لرزه در آورده است.

طلیعه این اندیشه توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی با ژرف اندیشی و آینده نگری این شجره طیبه طراحی و فرمان تاسیس آن را ابلاغ نمود و امروز با پشت سر گذراندن صفحه های پر حادثه تاریخ انقلاب، شاهد حضور بصیرانه و هوشمندانه بسیج و بسیجیان سرو قامت در تمامی عرصه ها می باشیم.

بسیج ادارات جهرم با اعلام شعار "انی احامی ابدا عن دینی" به یمن  پاسداشت چنین روزی بیان داشت: ما بسیجیان هرگز از یاری دین دست بر نخواهیم داشت.

امروز پژِواک ندای یا زینب از بسیجیانی به گوش می رسد که تمثیل سلمان فارسیند. و این مصداق فرمایش ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای حفظه الله است که می فرمایند: بسیج یعنی حضور ناشی از ایمان و اخلاص و انگیزه دینی وایمان صادقانه در هر میدانی که انسان احساس می کند کارایی حضور در آن را داراست؛ این معنی بسیج است.

ببسیج، انقلایی و خدمتگذار مردم می باشد وببسیجان  مظهر نیروی کارآمد درونی کشور و نقش آفرینان  سرنوشت ساز ملت ایران برای مقابله با دشمنان و چالش ها و تهدیدات فرا روی انقلاب می باشد.

بسیج ادارات جهرم با تجدید بیعت عاشورایی با امام راحل، فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای و شهدا ی اسلام در تمام عرصه های فرهنگی اقتصادی سیاسی و ... آمادگی خود را اعلام می نماید.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: