گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
فرمانده بسیج ناحیه سپیدان خبر داد
فرمانده بسیج ناحیه سپیدان گفت:اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سپیدان با نام بسیجیان مدافع حرم در روز پنجم آذر جلوی مسجد جامع شهر اردکان برگزار می شود.

به گزارش تنویر سپیدان، سرهنگ پاسدار روح الله رستمی در گفت و گوی اختصاصی با تنویر به مناسبت هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک فرهنگ بوده و یک تشکل نیست، عنوان کرد: بسیج از بدو تأسیس راهگشای تمامی مشکلات نظام بوده و با فرهنگ بسیجی می‌توانیم نظام را بیمه کنیم.

فرمانده بسیج ناحیه سپیدان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در هفته بسیج بیش از 50 عنوان برنامه در شهرستان سپیدان در حال اجراست.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان سپیدان با نام بسیجیان مدافع حرم در روز پنجم آذر در مسجد جامع خبر داد و افزود: در این اجتماع بسیجیان از رزمندگان مدافعان حرم در این شهرستان تجلیل خواهد شد.

فرماندهی بسیج ناحیه سپیدان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اهدای خون، برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

رستمی به اعازم گروههای سازندگی به منتاطق محروم شهرستان اشاره داشت و گفت: در این هفته چند طرح اقتصاد مقاومتی در روستالهای سارون و جوبخله که ساخته شده گروههای جهادی بوده نیز افتتاح خواهد شد.

انتهای متن/

نام:
ایمیل:
* نظر: