جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۴۱:۲۵
کد خبر: ۹۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فسا
محمدعلی شیبانی فرمانده ناحیه فسا در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان بیان داشت: تحقق طرح های اقتصاد کوچک مقاومتی؛ رویش باورهایی بزرگ از جنس خودکفایی و استقلال خانواده ها را به همراه دارد.

 به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ، سرهنگ محمدعلی شیبانی در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان بیان داشت: تحقق طرح های اقتصاد کوچک مقاومتی؛ رویش باورهایی بزرگ از جنس خودکفایی و استقلال خانواده ها را به همراه دارد و آغاز حرکتی در راهی است که به از بین بردن موانع و معضلات اقتصادی کشور می انجامد و نقشه راه روشن و آینده ساز برای دستیابی به رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت را به همراه دارد.

وی اضافه کرد : طرح های اقتصادی شامل طرح های پرورش قارچ های خوراکی،پرورش ماکیان، اصلاح باغ، تولید عسل، صنایع تبدیلی، و پرورش دام و طیور است .
شیبانی با بیان این که ما می‌توانیم با دنبال‌کردن همین سیاستِ اقتصاد مقاومتی به‌معنای علمی مسئله و اقدام عملی موضوع، کشور را مصونیت‌سازی کنیم گفت : باید در مقابل تحریم به خود نلرزیم.
وی در پایان تصریح کرد : در سال گذشته بیش از 150 طرح با اشتغالزایی 200 نفر به انجام رسانده ایم و برای سال جاری در شهرستان فسا بیش از 500 نفر با 500 طرح متقاضی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی هستند که در صورت حمایت زمینه اشتغال 1500 نفر در شهرستان فسا مهیا می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: