گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
گزارش تصویری/
یادوراه چهار شهید دانشجویی سپیدان در دانشگاه آزاد سپیدان با حضور بسیجیان ،خانواده های شهدا ،دانشجویان ،اساتید و... برگزار گردید.

به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان پرس

،دیروز چهارشنبه موزخ 95/09/03 در هفته بسیج و در راستای ارج نهادن به ایثار و از جان گذشتگی شهدای دانشجوی شهرستان سپیدان، مراسمی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

یادوراه چهار شهید دانشجوی سپیدان شهیدان محمد رضا صالحی، مراد کریمی، داوود صدیق و علی حسن اسماعیلی در دانشگاه آزاد سپیدان با حضور بسیجیان ،خانواده های شهدا ،دانشجویان ،اساتید برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم ریاست دانشگاه آزاد سپیدان، با تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ دارای شاخصه های ارزشمند است؛ شهدای دانشجو را شهدای سنگر علم و عمل خواند و افزود: بی تردید آنان با ترجیح دادن سنگرها در جبهه‌ها بر سنگر علم و دانش, مصداق بارز علم و عمل شدند و در این راه جان خود را نیز تقدیم کردند و امروز به عنوان الگوی فرهنگیان و دانش آموزان کشور شدند.

سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان نیز با خیر مقدم به خانواده‌های معزز شهدا، سخنانی را در ستایش شهدا و این آرامش و امنیت کنونی ما مرهون فداکاری‌های آنان است بیان کرد.

رستمی با بیان اینکه امروز اگر می خواهیم در راستای حفظ و ماندگاری نظام گام برداریم باید به اهداف شهدا عمل کنیم افزود: این مساله امکانپذیر نخواهد بود مگر اینکه آنچه در توان داریم بکار گیریم.
وی اظهار کرد: شهدا در طول زندگی خود اهداف مقدسی داشتند که از مهمترین انها لبیک به آرمان های والای امام راحل و توجه به اهمیت ولایت فقیه و خدمت به مردم و دفاع از وطن بود.
فرمانده سپاه سپیدان افزود: شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند و ما نیز باید تلاش کنیم فضیلت ها و ویژگی های اخلاقی شهدا را به نسل جوان انتقال داده و راه درست زندگی کردن را به آنان نشان دهیم.

شیخ موحد با بیان اینکه دانشجویان قبل از انقلاب در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری داشتند، گفت: بعد از انقلاب نیز دفاع همه جانبه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی نقش موثری در شکل‌گیری اهداف انقلاب داشتند.

در ادامه این مراسم حجة السلام اسرار  و برادر موسی اسفندیاری دقایقی را به ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و مداحی پرداختند.
 در خاتمه مراسم از خانواده های محترم شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم و وطن سپیدانی تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: