گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
سردار نقدی در جشنواره مالک اشتر بسیج:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال و سال آینده بواسطه ابتکارات بسیجیان، قدم های بزرگی برداشته می‌شود که تاثیر آن را در اقتصاد می‌بینیم.

به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین  طی سخنان کوتاهی در جشنواره مالک اشتر بسیج که در مجموعه 5 آذر برگزار شد، اظهار داشت: بسیج دریای خروشان اخلاص و پایگاه های بسیج، میدان‌های بزرگ خلاقیت است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب روز گذشته تکلیف را روشن کردند که ساختار بسیج باید چگونه باشد و هر رده باید برای خود مغز داشته باشد و البته هماهنگی با مغز مرکزی.

سردار نقدی ادامه داد: این واقعیت الان هم در بسیج هست و هر پایگاه بسیج خلاقیت خود را دارد و هیچ دو پایگاهی مثل هم نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اغلب طرح هایی که الان در بسیج جاری است طرح هایی است که اول در یک پایگاه جوانه زده و بعد سراسری شده است.

وی  افزود: 22 کارگروه در این جشنواره تشکیل شد و در موضوعات مختلف فعالیت کرد و در ٤٦ حوزه موارد برتر انتخاب شده اند که در این جشنواره معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ما در این جشنواره ٩٢٠ نفر برگزیده داریم، گفت: امسال و سال آینده بواسطه ابتکارات بسیجیان، قدم های بزرگی برداشته می‌شود که تاثیر آن را در اقتصاد می‌بینیم.

همچنین در این مراسم سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از خانواده شهید نوروزی از شهدای مدافع حرم تقدیر کردند.

همسر شهید نوروزی نیز طی سخنان کوتاهی گفت: در حوادث گوناگون انقلاب افرادی بودند که با شهادت طلبی در صدد دفاع از انقلاب برآمدند اما چه کسانی مظلوم‌تر از جوانان بسیجی بودند؟

وی افزود: جوانان امروز نیز با ندای هیهات من‌الذله در دفاع از حرم آل الله برآمدند و نشان دادند که راه امام روح الله را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: