گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس؛
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت:درحال حاضر کارهای ارزشمندی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان فارس انجام شده است که برای انعکاس و انتقال این فعالیت ها به مردم، تورهای بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان رسانه ای استان برگزار می شود.

به گزارش بسیج رسانه فارس، میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس پنجشنبه در آخرین روز هفته بسیج در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس بیان کرد:امروز اقتصاد مقاومتی از حالت شعاری خارج شده و به صورت عملی به بدنه جامعه ما وارد شده و مردم استان فارس حضور خوبی در این عرصه داشتند.


وی افزود: بر این اساس باتوجه به اقدامات انجام شده در این حوزه نیاز است خبرنگاران و رسانه های ما جزئیات طرح ها و پروژه ها را برای مردم بیان کنند.


امیری نژاد اظهارداشت:رسانه ها و خبرنگاران استان فارس از روحیه مطالبه گری خوبی برخوردارند که این روحیه بسیجی است و باید درجهت نشاط بخشی، امیدبخشی و ایجاد انگیزه در جامعه استفاده شود.


وی اضافه کرد:بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف رسانه هاست که ما در بسیج رسانه به دنبال ایجاد فضای همدلی برای انجام رسالت رسانه ها در برابر جامعه هستیم.


رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه افتخار ما در بسیج رسانه فارس حضور فعالان رسانه ای با هر تفکر و اندیشه درکنار هم است ادامه داد: بسیج متشکل از تمام مردم و گروه های مختلف است و در این نهاد قایل به خط کشی ومحدودیت نیستیم و تلاش ما همواره بر تعامل و حمایت از فعالان رسانه ای در فارس است.


امیری نژاد عنوان داشت: در شرایط کنونی که کشور ما در جنگ نرم نابرابر قرار دارد رسانه ها به عنوان پیش قراول های این جنگ وظیفه مهم و حساسی دارند که برای حرکت در این زمینه نیازمند روحیه انقلابی و وحدت هستیم.


وی افزود: در شرایط کنونی کشور و استان فارس نیازمند وحدت در بسیاری از امور از جمله دفاع از تمامیت انقلاب اسلامی است که بسیج مامن مناسبی برای وحدت آحاد مردم است.


** توجه به مردم دلیل تاثیرگذاری ایرنا


امیری نژاد بیان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و این مهم دلیل تاثیرگذاری این رسانه مردمی است.


وی اظهارداشت: خبرگزاری ایرنا، رسانه مورد وثوق مردم در داخل و خارج از کشور است که ایرنا استان فارس، ماموریت توسعه استان فارس را با جدیت دنبال می کند و دقت، سرعت و صحیح بودن اخبار درخبرگزاری ایرنا یک فرصت برای این رسانه است.


** ایجاد امید و نشاط در جامعه به دنبال انعکاس فعالیت های اقتصاد مقاومتی


سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس نیز در این دیدار گفت: خبرگزاری ایرنا با بیش از 80 سال سابقه در حوزه خبر و اطلاع رسانی با درک تحولات فناوری اطلاعات و ارتباطات در تلاش برای حضور موثرتر در عرصه اطلاع رسانی و فضای مجازی است.


سید احمد نجفی افزود: بهره گیری از توان حرفه ای خبرگزاری ایرنا برای اطلاع رسانی دقیق به مردم و پاسخگویی به شبهات و شایعات در فضای مجازی را از ماموریت های خود می دانیم.
وی در ادامه پیشنهاد داد تورهای بازدید رسانه ها از پروژه های منتخب اقتصاد مقاومتی در استان فارس برنامه ریزی شود.


نجفی اظهار کرد: انعکاس فعالیت ها در زمینه اقتصاد مقاومتی می تواند به تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه منجر شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: