آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
محمدرحیمی
محمدرحیمی
محمدرحیمی در یادداشتی نوشت:

در سایه بسیج،امروز کشورمان بزرگترین قدرت دفاعی و سازندگی را داراست و امید می رود این ظرفیت بالای انسانی و معنوی بتواند ضمن تقویت بنیه دفاعی وامنیتی کشور درعرصه های فرهنگی،سازندگی و نیز رفع مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری بعنوان بزرگترین مشکل کشور،نظام را یاری دهد و بخش اجرایی کشور نباید از این ظرفیت غافل بماند.

هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای بازتعریف و زنده نگهداشتن ارزش های انقلاب و روحیه بسیجی در آحاد ملت خصوصا جوانان است و فرهنگ بسیجی نشات گرفته از فرهنگ عاشوراست و بدانید که دشمن هیچ گاه خیرخواه ما نبوده و نخواهد بود و ما باید هوشیار و بیدار باشیم.

جوانان انقلابی باید با تاسی از فرهنگ بسیج بکوشند تا با تقویت روحیه جهادی و ولایت محوری همیشه و در همه جا مدافع انقلاب،رهبری و آرمان های امام راحل باشند تا دشمنان با تهدید،تحریم و...نتوانند لطمه ای به ایران اسلامی وارد کنند و بسیج دانشجویی باید الگو و راهنمای دیگر اقشار بسیج باشد و بر همین اساس وظیفه بسیج دانشجویی نسبت به دیگر اقشار بسیج مهم تر است.

ما در حوزه سیاست توانستیم دست رد بر سینه جهانخواران بزنیم اما در حوزه اقتصاد،فرهنگ و در بسیاری از مسائل اجتماعی متاسفانه کمترین توفیق را داشتیم و دلیل آن این است که به تعبیر حضرت امام (ره) نوای خوش تفکر بسیجی در این عرصه ها بر کشور حاکم نشده است و حقیقت مطلب این است که خلا جدی نبود تفکر بسیجی در بین بسیاری از مسئولان فرهنگی،اقتصادی،صنعتی و حتی سیاسی ما احساس می شود و اگر تفکر بسیجی در بین مسئولان جامعه ما ساری و جاری بود قطعا مشکلات جامعه ما بسیار کمتر و قدرت،نفوذ و تاثیرگذاری ما بر مناسبات جهانی بسیار بیشتر بود.

بسیج نه در قالب زمان و نه مکان می گنجد و هیچ کس در ایران به آمریکایی ها نه لبخند می زند و نه فرش قرمز پهن می کند،بسیج به خوبی  توانسته توطئه های آنها را در طول این سال ها افشا کند.
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: