کد خبر: ۹۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج کانون بسیج جامعه پزشکی برگزار نمود:
ششمین یادواره شهداء و ایثارگران دانشگاه علوم پزشكی فسا و گرامیداشت هفته بسیج با حضور جانباز دفاع مقدس سیدناصر حسینی پور نویسنده کتاب " پایی که جا ماند" برگزار شد.
به گزارش تنویر ، همزمان با هفته بسیج ، یادواره شهدا و ایثارگران جامعه پزشکی شهرستان فسا به همت دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی شهرستان با حضور جانباز سیدناصر حسینی پور نویسنده کتاب " پایی که جا ماند"  ، ریاست بنیاد شهید ، جمعی از فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، کارکنان رزمنده، جانباز،آزاده، خانواده های شهدا و هیات رییسه دانشگاه برگزار گردید.

دکترعلیرضا عسکری رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان داشت : یکی از پیامهای عاشورا این است که باید امام زمان عصر خود را درست و به موقع بشناسیم.

دکترعسکری افزود : کسانی که عرض ارادت به امام حسین می کنند اگر قدر دفاع مقدس ، شهید ،ایثارگر و جانباز را دانستند می توانند ادعا کنند که قدر کربلا را هم می دانند.

رییس دانشگاه با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس بهترین جلوه پیروی از حادثه عاشوراست ، افزود : مسیر شهادت را جهادگونه طی کردن ، فرهنگ اربعین است.

وی گفت :حرکت مردم به سوی سیدالشهداء در اربعین به ما آموخت که باید ما نیز به سوی شهداء و دفاع مقدس حرکت کنیم تا بهره روحی جوییم.

در ادامه سید ناصر حسینی پور جانباز دوران دفاع مقدس و نویسنده کتاب پایی که جا ماند ... در خصوص ولایت مداری شهداء و ایثارگران در دوران دفاع مقدس مطالبی بیان نمود.

در پایان به نمایندگی از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی فسا بصورت نمادین از جانبازان 70 درصد حاج نوازاله گرمسیریان و حاج حسن مسلمی با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: