پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۷:۴۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
فرمانده سپاه ناحیه لارستان خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان ازاجرای بیش از ۳۰۰ ویژه‌برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
به گزارش تنویر، امیر جاهدی با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته پرشکوه بسیج، بابیان اینکه بسیجی گل سرسبد خیل عظیم انقلاب و اسلام است، اظهار داشت: از ابتدای تشکیل بسیج، این نهاد مردمی در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن داشته و دارد.

وی بابیان اینکه در طول هفته بسیج بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در سطح شهرستان لارستان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها توسط بسیجیان همیشه در صحنه لارستان در رده‌های محلات، اقشار، ادارات، دانشجویی، اصناف، دانش‌آموزی، فرهنگیان، روستایی و غیره برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با تقدیر ویژه از مردم ولایت‌مدار این شهرستان به‌دلیل حضور گسترده و بی‌نظیر در پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی در آستانه هفته بسیج، تصریح کرد: در این هفته، چند یادواره شهدای شاخص در بخش‌ها و حوزه‌های مقاومت تابعه ناحیه لارستان اجرا می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج در لارستان با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه آبروی محله با موضوع شهید والامقام محمدحسن قنادی به همراه رونمایی از کتاب این شهید بزرگوار با نام «روزهای پرتلاطم» از دیگر برنامه‌های این هفته است، ادامه داد: دیدار با بیوت آیات عظام آیت‌اللهی و سیدمجتبی موسوی‌لاری‌(ره)، امام‌جمعه لارستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و غیره از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

وی از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و همچنین نمایشگاه محصولات تولید داخلی و صنعتگران لارستانی خبر داد و یادآور شد: اجرای ویژه‌برنامه «رفیق آسمانی» که با ابتکار نیروهای بسیجی لارستان به طرح ملی تبدیل شده از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

جاهدی به برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در روستاهای محروم لارستان اشاره و تصریح کرد: رزمایش بزرگ مدافعان حریم ولایت نیز در طول هفته بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت در لارستان به اجرا درخواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان اضافه کرد: پنجم آذرماه جاری نیز تجمع بزرگ بسیجیان و مردم انقلابی لارستان با محوریت شهدای مدافع حرم در مسجد جامع شهر لار با سخنرانی رئیس پیشین صداوسیمای کشور عزت‌الله ضرغامی برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: