سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۴:۱۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
در پی حماسه کم نظیر مردم لارستان در راهپیمایی اربعین
در پی حماسه کم نظیر مردم لارستان در راهپیمایی اربعین،پیام تشکر سپاه لارستان صادر گردید
بسمه تعالی
رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای :  این حرکت عظیم میلیونی بین نجف و کربلا را، بین نجف و امام حسین را مشاهده میکنید؟ این شور و شوق را میبینید؟ این حرکت را میبینید؟ این حرکت آن‌وقتی که لازم باشد با خطر همراه بشود‌، باز هم این شور و شوق در ملّت ما، در مردم ما، در جوانهای ما وجود دارد؛ این را باید نگه ‌داشت، این آن چیزی است که ضامن بقای این کشور است.
امروز برای معرفی اسلام ناب به اهل عالم که دل‌ها را ببرد و اندیشه‌ها را روشن کند، راهی بهتر از حماسه‌ی عاشورا و تجلی‌گاه باعظمت زیارت اربعین نداریم. این شکوه اربعین است که نگاه‌ها را متوجه امام حسین ‌علیه‌السلام و جهاد و شهادت می‌کند و سپس فرصتی برای تبیین راه اسلام ناب برای جهانیان، به ما می‌دهد.
امام حسین (ع) شهید شد تا مردم هدایت شوند ومردم راه را گم نکنند .براستی آن عزاداری برای امام حسین(ع) مقبول است که هدایت گر، روشنگر و مخلصانه باشد، همانگونه که خون امام حسین(ع) دین را احیا کرد عزاداری امام حسین باید احیا گر دین و احیا گر امر به معروف ونهی از منکر و اقامه کننده نماز باشد.
 جنایاتی که امروز آمریکا، اسرائیل و داعش (گروه دست پروده آنها) در سوریه وعراق انجام می دهند تجسم یزید زمان هستند و جنایات این ها دست کمی از یزیدیان دوران امام حسین(ع) ندارد.
حضورجمعیت هزاران نفری از مشتاقان و دلدادگان اربعین حسینی، در اولین روز از هفته ی با برکت بسیج از حرم مطهر شهدا تا حرم شهدای گمنام توسط مردم حماسه ساز لارستان ، که علی رغم تمامی تهدیدات و تبلیغات مسموم، عاشقانه و با ارادت و در کمال آرامش و امنیت و با شور و شعور حماسه آفریدند، نشان از آن داشت که این ملت با الگوگیری از نهضت بی مانند نواده ی رسول خدا صلی الله علیه وآله حضرت سیدالشهدا علیه السلام در برابر تمام نهادهای ظلم در جای جای این کره خاکی بر می خیزند واحیاگر شعار کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا خواهند بود و در این راه  سرو جان را فدای دوست می کنند.
ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه لارستان بر خود  لازم می داند از عموم مردم متدین و ولایتمدار لارستان و تمامی دستگاه های اجرایی که در پیاده روی اربعین حسینی که مصادف با اولین روز از هفته ی مبارک بسیج، شکوه و حماسه آفریدند و عشق و ارادت بی پایان خود را به اهل بیت نشان دادند و پیمانی دوباره با آرمانهای حسینی که همان آرمان های انقلاب ، امام و شهداست ، بستند تقدیر و تشکر نماید.
امید است توفیق شرکت در حماسه میلیونی و عظیم اربعین حسینی از نجف تا کربلا این میعادگاه پُرشور و پُرنور برای قاطبه‌ی مؤمنان، به‌ویژه جوانان، فراهم گردد. انشالله
نام:
ایمیل:
* نظر: