پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۱:۴۲
کد خبر: ۹۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
فرمانده سپاه زرقان در نماز جمعه دیروز :
به گزارش تنویر زرقان،دیروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج ، در بین نماز ظهر و عصر جمعه،فرمانده سپاه زرقان،سخنانی را برای نماز گزاران بیان کرد.
سرگرد مجید علی پور در ابتدا تعریف جامع و کاملی از بسیج ارائه داد و گفت بسیج سازمانی ست مردمی،فراگیر و منعطف و گسترده در تابعیت سپاه پاسداران،تحت امر فرماندهی کل قوا،به منظور جذیب  و آموزش و حفظ انسجام و تجهیز بکارگیری آحاد مردم که در جهت دفاع همه جانبه از منافع و ارزشهای اسلامی و ملی ایجاد شده.
وی افزود ازجمله عوامل همبستگی میان ملت ایران فراتر از زبان،نژاد و دیگر گرایش ها ،اشتراک در اندیشه و تفکر بسیجی است.
فرمانده ناحیه زرقان تاکید کرد بسیج قوی ترین عامل در برقراری امنیت در کشور و همچنین مهمترین عامل در پیروزی دفاع مقدس است.
مجید علی پور گفت مهمترین عاملی که جنگ نابرابر را به جنگ متقارن تبدیل کرد،بسیج و فرهنگ بسیجی بود.وی بسیج را برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی جبهه استکبار ، و فرهنگ و تفکر بسیجی را عامل مقاومت و پیروزی حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی دانست.
وی گفت بسیج در تمامی عرصه ها ،همیشه و همه جا توانسته خود را نشان داده و تممی عرصه ها را پرکند و با تمامی سازمان ها همکاری کند،به عنوان مثال همین امروز در کمتر از یک ساعت توانست با بکار گیری تیم های اردوی جهادی ،با دامپزشکی همکاری کرده و یک بیماری سخت را از بین مرغ ها با واکسینه کردن آنها برکند.
وی سیر حرکت ارتجاعی برخی دولت ها را با مواردی همچون سیاست خارجی،حوزه فرهنگ و حوزه اقتصادی و حوزه اجرایی،توضیح داد.
  1. فرمانده ناحیه زرقان سپس به موضوع فرهنگ بسیجی در مقاومت مردم سوریه و عراق و یمن پرداخت و گفت تنها راه مقابله با نقشه های شوم شیطان بزرگ ،تکیه بر اندیشه فرهنگ و رفتار بسیجی می باشد.
سرگرد پاسدار مجید علی پور،در پایان بنابه تصویب سازمان بنیاد شهید استان، تعداد  شهدای این بخش را به 238 شهید ،تصحیح کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: