کد خبر: ۹۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
اصلانی گفت: شرایط مناسبی جهت فعالیت و حضور زنان بسیجی در کشور فراهم شده است تا بتوانند در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی حضور موثر داشته باشند.
به گزارش بسیج جامعه زنان استان فارس ، مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در خصوص فعالیت های این سازمان با بیان اینکه بسیج و حضور مردمی به جهت اداره و پیشرفت تعالی کشور است اظهار داشت: بسیج جامعه زنان این ظرفیت را فراهم کرده است تا خانم ها بتوانند در اداره کلان کشور در قالب فعالیت های مختلف حضور جدی داشته باشند.

وی از فعالیت بیش از 9 میلیون زن بسیجی در سطح کشور خبرداد و گفت: این افراد که عمدتا از قشر جوان جامعه هستند در پایگاه های بسیاری ساماندهی شده اند و در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی فعالیت می کنند.

اصلانی پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از اقدامات بسیج جامعه زنان عنوان کرد و افزود: در بخش های کارآفرینی، فرهنگ سازی استفاده از کالاهای داخلی و کمک به بهره وری امکانات موجود، آموزش هایی ارائه شده است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زن تصریح کرد: بیش از 7 هزار زن شهید در کشور داریم که در سه دوره انقلاب، دفاع مقدس و ترور توسط منافقین به شهادت رسیده اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان برگزاری هزاران کارگاه آموزش مشاوره، تشکیل 110 هزار حلقه تربیتی، فرهنگ سازی حجاب و عفاف، تربیت حافظان قرآنی، راه اندازی پژوهشکده علمی عفاف را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: