آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
نماینده ولی فقیه در استان فارس:
آیت الله ایمانی گفت: مسئولان شیراز و فرماندهی سپاه فجر در این مراسم بزرگ با برنامه وارد شدند و اربعینیان سومین حرم اهل بیت ( علیهم السلام) یک مراسم نتیجه بخش شد.
به گزارش تنویر، مراسم تجلیل از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت ( علیهم السلام) با حضور آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، مهندس سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس، سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از خادمان مراسم اربعینیان سومین حرم برگزار شد.

آیت الله ایمانی در ابتدای این مراسم با اشاره به برگزاری مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در شیراز، گفت: انگیزه و امید، برنامه ریزی، محتوا و استمرار، مشورت و اجرای دقیق تصمیمات مولفه های مورد نیاز برای موفقیت در هر کار و فعالیتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شیراز و فرماندهی سپاه فجر در این مراسم بزرگ با برنامه وارد شدند و اربعینیان سومین حرم اهل بیت ( علیهم السلام) یک مراسم نتیجه بخش شد.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه مردمی که با عشق حسینی در چنین مراسمی حضور می یابند باید از نظر محتوا اغنا شوند، گفت: این برنامه هم نام و هم نماد داشت و امیدواریم با استفاده از تجارب امروز در سال های آینده نیز تکرار شود.

آیت الله ایمانی  با بیان اینکه زمانی که از بیرون مراسم را دیدم و هنگامی که وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شدم، یک حالت نشاط وجودم را فراگرفته بود، گفت: این مراسم و اجتماع بزرگ برای مردم شیراز ثبت شود، کار خوبی انجام گرفته و امیدواریم سال آینده هم شاهد برگزاری دوباره آن باشیم.

به گزارش تنویر، در پایان این مراسم آیت الله اسدالله ایمانی با اهدای لوح تقدیر از مسئولان شهرستان شیراز و فرماندهان نواحی چهارگانه بسیج این شهرستان که نقش موثری در برگزاری باشکوه مراسم اربعینیان سومین حرم اهل بیت ( علیهم السلام) ایفا کردند، تجلیل کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: