گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
بیانیه سازمان بسیج رسانه فارس در پی شهادت جمعی از هموطنانمان در حله عراق؛
سازمان بسیج رسانه فارس در بیانیه ای در پی شهادت جمعی از هموطنانمان در حله عراق اعلام داشت: دستان سرویسهای امنیتی آمریکا در پشت پرده جنایت حله آشکار و واضح است.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، شهادت و مجروحیت قریب صد نفر از هموطنانمان و ده ها نفر دیگر از کشورهای مختلف اسلامی که در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کرده و در راه بازگشت به موطن خود بودند، بار دیگر اثبات کرد که گروهک تروریستی داعش به عنوان عامل این جنایت نه تنها دشمن تشیع بلکه دشمن اسلام و انسانیت است.


گروهکی که به خود اجازه می دهد خون انسانهای بیگناه را تنها برای رسیدن به مطامع خود اینچنین بر زمین بریزد، قطعا تابع هیچیک از ادیان الهی نیست.


اما با وقوع این جنایت، اصحاب قلم و اندیشه و روشنفکران جامعه باید با خود بیاندیشند که گروهک تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریستی چگونه در عراق و سوریه دست به چنین جنایات عظیمی می زنند؟ سلاح ها و مهمات این گروه های تروریستی از کجا تامین می شود؟ آیا کشوری چون آمریکا که مدعی مبارزه با تروریسم است در مبارزه با این گروه تروریستی جدیت دارد و یا اینکه مبارزه با گروه های تروریستی تنها سرپوشی برای توجیه حضور نظامی این کشور در منطقه غرب آسیاست؟ چرا هربار که گروه های بسیج مردمی و ارتش عراق و سوریه، در آستانه پیروزی های سرنوشت ساز در برابر گروه های تروریستی قرار می گیرند از سوی آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به بهانه های گوناگون مورد فشار و هجمه قرار می گیرند و ناچار مجبور به عقب نشینی می شوند؟


اینها مواردی است که نشان می دهد دولت آمریکا و سرویس های امنیتی آن کشور در به خاک و خون کشیده شدن شهروندان بیگناه در عراق و سوریه با گروه های تروریستی نظیر داعش همدست می باشند و نقش مخرب آنها در این وقایع کمتر از عوامل انتحاری و تروریستی میدانی نیست چه آنکه پیشتر نیز با سانسور وسیع خبری راهپیمایی عظیم اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع تاریخ بشریت در رسانه های غربی، ضدیت خود را با اتحاد مسلمین و برقراری وحدت و مودت میان آنها به نمایش گذاشته بودند.


در انتها بسیج رسانه استان فارس ضمن عرض تسلیت این فاجعه به محضر حضرت بقیت الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های شهدای این فاجعه دردناک اعلام می دارد از دولت جمهوری اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشورمان دعوت می نماید بابت وقوع و تداوم این قبیل جنایات، حقوق قربانیان فجایع اخیر را در محاکم حقوقی بین المللی مورد استیفا قرار داده و علیه دولت آمریکا بابت نقش مستقیم در وقوع حوادث تروریستی در منطقه اقامه دعوی نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: