کد خبر: ۹۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیرازگفت: مسئولین خروجی مذاکرات هسته ای را برای مردم تبیین کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز  در این مراسم که به مناسبت هفته بسیج با موضوع  نهضت روشنگری   در جمع بسیجیان حوزه شهید محمد اسلامی نسب ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)در مسجد فاموری شاهزاده قاسم برگزار شد در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت دهه آخر ماه صفر بیان نمود:مذاکرات هسته ای بعد از گذشت ماهها چه تاثیری در اقتصاد جامعه و مردم نشان داده است  و اگر اثری بوده است بایداز مردم سوال نمود؟

حجت الاسلام و المسلمین حاجی پور  افزود: اگر توافق هسته ای به نفع آمریکا و هم پیمانانش نبود امروز صدای صهونیست ها از هر گوشه شنیده می شد و بی خود نیست  که آقای اوباما می گوید ترامپ هیچی راهی جز قبول نمودن مذاکرات هسته ای ندارد.

وی در ادامه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور را متذکر شد و تصریح نمود:اقتصاد مقاومتی یعنی این که مردم در رفاه نسبی باشند و با آمدن طوفان ها و پس لرزها در اقتصاد جهانی کشور دچار بحران نشود و لزوم آن اجرا نمودن فرامین مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور در ادامه لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی را در شاخصه های همچون استفاده بهینه از ظرفیت ها،حل نمودن مسائل اقتصادی داخلی،تنظیم زیر بنای اساسی ،داشتن چشم انداز 20ساله،ایستادگی درمقابل خواسته های نامشروع دشمنان و.... دانست.

در پایان این مراسم با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمدرسول ا...(ص) از بسیجیان نمونه حوزه شهید محمد اسلام نسب با اهدا لوح و هدیه تقدیر و تشکر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: