آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر:
عاشوری گفت: سامانه مفکا بر بستر شبکه شباب بسیج راه اندازی شده و در تمام پایگاه های مقاومت، حوزه ها و نواحی بسیج فارس قابل دسترس است.
به گزارش تنویر، محمد عاشوری معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: سامانه منابع اطلاعاتی و و فرایندهای کاری سازمان بسیج "مفکا " در استان فارس به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ابزار الکترونیک و فناوری روز در مدیریت منابع سازمان ها، گفت: استفاده از ابزار الکترونیک، افزایش دقت، کاهش اتلاف وقت و رضایت افراد را در فرآیند انجام امور اداری در پِی دارد.

 عاشوری افزود: فاز اول سامانه مفکا " ثبت اقلام و موجودی رده های بسیج "، فاز دوم " نیازسنجی طرح تجهیز بسیج "، فاز سوم " صدور حواله و رسید انبار " و فاز چهارم " تعیین تکلیف وضعیت، جابجایی و انتقال اقلام " هستند.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه مفکا ضمن افزایش چشمگیر دقت در نیازسنجی و تجهیز رده های بسیج از بلااستفاده ماندن و اسقاط اقلام جلوگیری بعمل می آید.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سامانه مفکا مدیریت انتقال اقلام بلااستفاده به سایر رده های بسیج است، گفت: سامانه مفکا بر بستر شبکه شباب بسیج راه اندازی شده و در تمام پایگاه های مقاومت، حوزه ها و نواحی بسیج فارس قابل دسترس است.

نام:
ایمیل:
* نظر: