آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فسا:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فسا گفت: ایجاد تفکر مقاومت در برابر حمله های اقتصادی و فرهنگی از طرف دشمنان ایران در دانشجویان که سازنده آینده انقلاب هستند از رسالت های بسیج دانشجویی است.
میلاد سرافراز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  فسا در رابطه با رسالت بسیج در برهه کنونی اظهار داشت: در زمان فعلی کشور که جناح ها و گروه های سیاسی هر کدام عقیده خود را بر مردم تحمیل می کنند و گاه به رقیب های خود حمله می کنند بسیج دانشجویی که برخواسته از فرمان امام خمینی (ره) می باشد باید ضمن آگاهی و روشن کردن حقایق برای عموم مردم ،راه ادامه دهنده انقلاب اسلامی باشد .


وی در ادامه بیان کرد: بسیج دانشجویی علاوه بر رسالت ادامه دهنده راه انقلاب و روشن کردن حقایق برای مردم با عزت ایران باید بتواند در این زمان که کشورهای استعمارگر و زورگو بر ایران اسلامی که با تمام قدرت حمله اقتصادی ، فرهنگی و .... می کنند با استفاده از دانشگاه ها تفکر مقابله با چنین حمله ها را در دانشجویان که آینده انقلاب اسلامی می باشد را ایجاد کند .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  فسا،روشن کردن حقایق برای مردم و  ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی را از رسالت های بسیج دانشجویی برشمرد و در ادامه گفت:  ایجاد تفکر مقاومت در برابر حمله های اقتصادی و فرهنگی از طرف دشمنان ایران در دانشجویان که سازنده آینده انقلاب هستند از دیگر رسالت های بسیج دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: