گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
اولین جلسه شورای تبیین مواضع بسیج رسانه پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جان سوز پیامبر نبی اکرم (ص) و شهادت امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع)، با اشاره به اینکه خداوند متعال به اراده بسیجیان نظر می‌کند، گفت: باید به تمام تعهدات خود نسبت به بسیج پایبند باشیم و نه تنها نگاه جامع و کامل داشته باشیم بلکه عملی انقلابی و در خور بسیج و بسیجیان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید به بسط تفکر بسیجی در سطح جامعه کمک کرد، اظهار داشت: اگر یک نفر به بسیج خدشه ای وارد کرد، اشتباه فرد را به پای بسیج نباید گذاشت، بلکه باید کمک کرد تفکر سالم بسیجی به دیگران منتقل شود که این تفکر و منش قطعا بخشی از تفکر و فرهنگ امام حسین(ع) است.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در ادامه ابراز داشت: باید با ترویج فرهنگ امام حسین از آفت های پیاده روی عظیم اربعین حسینی جلوگیری کرد تا در این جنگ نابرابر رسانه ای، دشمن طی چند سال آینده برخی ضعف های احتمالی اربعین را در تقابل حماسه بی نظیر آن به جامعه جهانی ترویج نکند.

امیری نژاد همچنین تصریح کرد: وقتی علم بسیج در جایی بلند می‌شود ، ابتدا باید تفکر بسیجی و عمل بسیجی با یکی دیگر همراه باشد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بسیجی یعنی تمام وجودش وقف اسلام باشد و اگر این روحیه حفظ شود می‌توان بیانات رهبری را محقق کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: