کد خبر: ۹۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
شب شعر شهدای کارگری در خوزستان
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد : شهدای کارگر کشور در زمان انقلاب و قبل از انقلاب با هوشمندی های خود توانستند در برابر دشمنان اسلام پیروز شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، بزرگداشت یک هزار و 153 شهید کارگری خوزستان در قالب یادواره 14 هزار شهید قشر کارگری کشور روز یکشنبه با حضور سردارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای قشر کارگری در  مجتمع فجر اهواز برگزار و در پایان از خانواده های شهدای مدافع حرم، جانبازان و شهدای قشر کارگری تقدیر شد.

محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور  در یادواره 1153 شهدای بسیج کارگری استان خوزستان گفت: کنگره ملی شهدای جامعه کارگری مقدمه ای برای رسیدن به اجلاس نهایی شهدای مدافع حرم است.
کریمی ادامه داد : کنگره ملی 14000 شهید جامعه کارگری از سال 94 با دوهدف ایجاد برانگیختگی در جامعه کارگری و تولید و محتوا در ایجاد برانگیختگی در12 یادواره در استان برنامه ریزی شده است.
وی گفت: همچنین پنج جشنواره شعر در پنج استان برگزار خواهد شدو سرود های این جشنواره ها در قالب یک منظومه به چاپ خواهد رسید و در سراسر کشور منتشر خواهد شد.

کریمی گفت: کنگره ملی 14000 شهید جامعه کارگری در اواخر سال برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور از تولید 40 عنوان کتاب برجسته شهدای کشور خبر داد و اظهار کرد : 40عنوان کتاب برجسته از شهدای کارگری کشور در قالب تولید و محتوای این کنگره به همراه 800 دقیقه مستند و 20دقیقه مستند شهدای خوزستان آماده انتشار است که به زودی چاپ و تکثیر خواهند شد.
کنگره ملی 14هزار شهید جامعه کارگری ، یادواره 1153 شهید کارگر استان خوزستان و معرفی شهید شاخص مدافع حرم سال95 استان « شهید علیرضا حاجی وند قیاسی» برای اولین بار در استان خوزستان برگزار شد و در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد .

سردار علی فضلی در یادواره 1153 شهدای بسیج کارگری استان خوزستان با ارج نهادن به مقام شهدای کارگر بیان کرد:شهدای قشر کارگر توانستند پرچم اسلام ، انقلاب و رسول اکرم (ص) را برافراشته نگه دارند .
وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر پایه سه محور قرآن، عترت و مردم بنا شده است افزود: مردم نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارند .
سردار فضلی با بیان اینکه دشمن منتظر فرصتهایی است که به نظام آسیب بزند گفت : دشمن می کوشد از ظرفیتهای درون نظام برای آسیب زدن به نظام استفاده کند و مردم باید با آگاهی دست رد به سینه دشمن بزنند و مقابل آنان ایستادگی کنند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در جنگ تحمیلی گروه های کارگری به اطاعت از فرمان امام (ره) به مبارزه با گروهکها و چپ پرداختند که با قدرت و اقتدار توانستند در همان دهه اول جنگ تحمیلی در مرز های کشور به پیروزی برسند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد : امثال شهید حاجی وند برای جامعه کارگری کشوری یک الگوی مقاومت است، این شهید دشمن ستیزی که در ارمان های انقلاب اسلامی بود را محقق کرد،کلیه اقشار جامعه وصیت نامه شهید حاجی وند شهید شاخص کارگری استان خوزستان را بخوانند که چقدر شکرخدای را به جا می اورد و از خانواده اش طلب حلالیت می کند و در اخرمی گوید دوست دارم قطعه قطعه شوم و قطعه کوچکی از من بر دوش مردم باشد تا سبکبال باشم

وی افزود :خوشا به حال شهدا و خانواده معزز مدافعین حرم که امروز به انقلاب اسلامی و مقاومت هویت دادند ، مردم بدانید خانواده معظم شهدا بزرگترین حق را گردن ما دارند.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطرات شهدای مدافع حرم اظهار کرد : شهدای حرم افضل تر از شهدای جنگ تحمیلی هستند و با دفاع از حرمین و مقاومت در کشور های سوریه،عراق،یمن و فلسطین قدرت اسلام را به جهانیان نشان داده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: