گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ؛
میلاد امیری نژاد گفت: بازدید از اصحاب رسانه، خط سیاسی ندارد و کاملا دینی، ارزشی و انقلابی است که مهم ترین دستاورد این جلسات وحدت قلوبی است که بین اعضای اصحاب رسانه فارس ایجاد می‌شود.
به گزارش بسیج رسانهفارس، میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه فارس صبح امروز در نشست صمیمانه اعضای سازمان بسیج رسانه به همراه جمعی از اصحاب رسانه شیراز با روزنامه عصر مردم به مناسبت 22 سالگرد انتشار این روزنامه وزین، ضمن قبولی عزاداری های ماه محرم و صفر و تبریک به مناسیت فرارسیدن ماه ربیع اول، بازدید از اصحاب رسانه را یکی از وظایف سازمان بسیج رسانه خواند و گفت: مناسبت ها در تاریخ فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت قلوب بین افکار و افراد جامعه که کمتر به آن پرداخته شده است.
 

وی با بیان اینکه دیدار اصحاب رسانه، خط سیاسی ندارد و کاملا دینی، ارزشی و انقلابی است، افزود: گردهمآیی اصحاب رسانه در این جلسات بهانه ای ایست برای دلجویی و صله رحم ایجاد کردن با اصحاب رسانه که مهم ترین دستاورد این جلسات وحدت قلوبی است که بین اعضای اصحاب رسانه فارس ایجاد می‌شود، که مایه افتخار و مباهات سازمان بسیج رسانه استان فارس است.
 

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس،ضمن خداقوت به تمام دست‌اندرکاران رونامه عصر مردم،  بیان داشت: عملکرد روزنامه عصر مردم در این 22 سال توانسته است علی رقم تحمل تمام مشکلات همچنان در این حوزه پایدار نگه داشته و فعالیت خود را دنبال کند و امید داریم روزی رسد که پرتیراژترین،  پرمحتوا ترین و پرمغز ترین روز نامه های ایران از آن استان فارس است.
 

بسیجی ها نه برای موقعیت شغلی و نه انگیزه های مالی کار می‌کنند
 

محمد عسلی مدیر مسئول روزنامه عصر مردم در دیدار جمعی از اصحاب رسانه شیراز در ادامه این جلسه، گفت:خیر مقدم عرض می‌کنم به شما بسیجیان گرامی انسان های شریف و وارسته،که اگر شما از ما یادی نکنید کسی دیگر از ما یادی نمی‌کند.
 

وی با بیان انتقادی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور مبنی بر نبود کارشناسان متخصص و خبره جهت ارزیابی نشریات ، افزود: تنبیه و تشویق که اساس کارهای نظارتی و مدیرتی است در هیچ یک از ارگان های مربوطه دیده نمی‌شود.
 

مدیر مسئول روزنامه عصر مردم، بیان داشت: این روحیه بسیجی است که در آن عاطفه، محبت و خلوص است، به دلیل اینکه بسیجی ها نه برای موقعیت شغلی و نه انگیزه های مالی کار می‌کنند و هر کسی هم که آمده است یک حب وطنی در آن بوده است.

 
عسلی تصریح کرد: هر دفتر روزنامه درشیراز یک راه و روش خاص خودش را دارد هر کسی با هر هدفی قدم گذاشته در این کار قطعا سختی های زیادی را تحمل کرده است، کار مطبوعاتی علاوه بر اینکه یک ضرورت است در ایران با توجه به رسالتش موفقیت هایی ندارد علت آن نیز عدم توجه عملکرد مدیران مسئول به نشریات است که باید ناظر باشند.
 

وی در ادامه یادآور شد: نظارت فقط به معنای چک کردن شرایط مجوز و چک کردن تیراژ روزنامه نیست؛ نظارت یعنی اینکه هدف و انگیزه ها از انتشار روزنامه مشخص شود تا اینکه مشخص شود در شیراز چند روزنامه تاثیر گذار داریم.
 

مدیر مسئول روزنامه عصر مردم با انتقاد از روزنامه خود گفت: همه از رسالت واقعی روزنامه نگاری دور هستم زیرا استان فارس با تعداد روزنامه ها و رجال سیاسی مدعی فرهنگی، بالاترین رقم جرم و جنایت در کشور را دارد یعنی روحانیت، آموزش و پرورش، موسسات فرهنگی و رسانه را همه مقصر اند و معنایش عملکرد ضعیف ما در این عرصه است.
 

عسلی با اشاره به اینکه روزنامه عصر مردم از همان اول تا به حال محکم ترین قدم های خود را در زمینه فرهنگی گذاشته است، گفت: رویکرد اولیه روزنامه عصر مردم رویکرد فرهنگی بود که از نویسندگان و شاعران مطرح بدون در نظر گرفتن خط سیاسی و اعتقادات دینی دعوت به همکاری کرده که با یک عده همکاری خود را در مجله عصر پنج شنبه شروع کرد که بعد از آن ویژه نامه ادبی فرهنگی هنگام انتشار پیدا کرد.
 

وی اظهار داشت.خبرنگارنان همانند مورخان هستند روزنامه نگار علاوه بر اینکه روایتگر است تاثیر گذاراند اما نداشتن اطلاعات آماری دقیق یک آفت بزرگ بر جان تمامی خبرنگاران است.

نام:
ایمیل:
* نظر: