چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۰:۳۴
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به همت حوزه مقاومت بسیج دانشجویی لارستان
همزمان با روز دانشجو و به همت حوزه مقاومت بسیج دانشجویی لارستان دومین همایش نهضت ما زنده ایم برگزار شد
به گزارش تنویر،ومین همایش نهضت ما زنده ایم با عنوان واجب فراموش شده با حضور سرکار خانم دکتر طالبی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر کشور در تالار اندیشه دانشکده پرستاری برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران برادر سلمانپور جانشین فرماندهی ناحیه سپاه مقاومت لارستان به نقش و جایگاه سید عبدالحسین لاری در تشکیل اولین خاستگاه حکومت اسلامی و قیام جنوب اشاره فرمودند و سپس به تشریح قضایای انقلاب اسلامی و نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سخنانی بیان نمودند.

در ادامه سخنران اصلی همایش سرکار خانم دکتر طالبی با ارائه ی سخنانی در مورد امر به معروف و نهی از منکر این واجب فراموش شده اشاراتی داشتند و با پخش اسلایدهای اموزشی در این رابطه به بیان شرایط و نقش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در موقعیت کنونی جهان و ایران و در مقابل وظایف و عملکرد دانشجویان را در این رابطه سخنانی ایراد فرمودند.

در پایان مراسم نام نویسی از افراد علاقمند جهت شرکت در تشکلهای امر به معروف و نهی ازمنکر زیر نظر سرکار خانم دکتر طالبی به عمل آمد.

لازم به ذکر است که این برنامه به میزبانی مجتمع آموزش عالی لارستان و پایگاه بسیج دانشجویی شهید طلایی مرکز آموزش عالی لار و با همکاری دفتر بسیج دانشجویی لارستان برگزار شده است.

img_2161

 img_2167

 img_2176 img_2182

 img_2185

 img_2199

نام:
ایمیل:
* نظر: