پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۲۵:۵۶
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
در آستانه روز دانشجو و گرامی داشت یاد دانشجویان فداکار و مبارز ی هستیم که تا پای جان بر ارزش ها و اعتقادات خود ایستاده اند و استبداد و استکبار را بر نتابیدند.

جنبش دانشجویی همواره نقش تعیین کننده ای در مبارزات آزادی خواهنه مردم بیدار کشورمان و بویژه در جریان انقلاب اسلامی ایران ایفا کرده اند، حضور آگاهانه دانشجویان مسلمان در صحنه مبارزه با رژیم ستم شاهی همراه با مردم انقلابی ایران بسیار چشمگیر بوده و این مبارزات را در ابعاد آرمان گرایی و هدفمندی تعمیق بخشیده است و در این رهگذر دانشجویان بسیاری جان خود را در راه هدف مقدس اسلام ناب محمدی (ص) فدا کرده اند.

شهیدان شریعت رضوی، احمدقندچی و مصطفی بزرگ نیا در زمره دانشجویان فداکار و مبارزانی بودند که در جریان اعتراض به دخالت های آمریکا و انگلیس در امور ایران در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ همراه با دیگر دانشجویان انقلابی به پا خاستند و خود را آماج گلوله های رژیم پهلوی قرار دادند تا سند دیگری از روح استکبارستیزی، آزادی خواهی و عدالت طلبی فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کند.

و امروز در راستای اهداف بلند شهیدان، دانشجویان بر اساس تکلیف انقلابی و دینی با تلاش در صحنه های جهاد علمی و اقتصادی، سنگر علم و دانش و شهادت طلبی در دفاع از حریم حرم، همگام با سایر اقشار مردم انقلابی ایران حضور یافته و رشادت ها و مجاهدت های به یاد ماندنی را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از خود برجای گذاشته اند.

دفتر بسیج دانشجویی لارستان ضمن گرامی داشت سالروز ۱۶ آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنبش دانشجویی را گرامی می دارد و با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، که دانشگاه محل جوشش و اوج جریان علم و تحقیق، جریان آرمان گرایی و آرمان خواهی و هدف گذاری های سیاسی و اجتماعی است، قدم به میدان مبارزه و علم می نهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: