آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
با کشف 200 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در نی ریز،
با تلاش نیروهای امنیتی سپاه فجر و احاطۀ کامل بر راه های مواصلاتی 400 کیلوگرم تریاک طی هفته جاری توسط در استان فارس کشف شده است.
به گزارش تنویر، با تلاش نیروهای امنیتی سپاه فجر و احاطۀ کامل بر راه های مواصلاتی 400 کیلوگرم تریاک طی هفته جاری توسط در استان فارس کشف شده است.

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه نی ریز با اعلام خبر کشف 200 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در نی ریز، گفت: نیروهای امنیتی سپاه شهر نی ریز پس از رصد اطلاعاتی و کنترل راه های مواصلاتی طِی یک عملیات غافگیرانه با متوقف نمودن یک دستگاه خودرو در جاده فرعی بخش پشتکوه این محموله را کشف کردند.

400 کیلوگرم تریاک طی هفته جاری توسط سپاه فارس کشف شد

وی افزود: طِی این عملیات یک دستگاه خودروی باریِ مزدا متوقف و 200 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده سپاه نی ریز افزود: این خودرو که از یکی از شهرهای مرزی به سمت شیراز در حرکت بود برای دور ماندن از چشم ماموران در جاده های فرعی حرکت می کرد اما در دام هوشیاری و احاطۀ نیروهای امنیتی سپاه فارس گرفتار شد.

وی افزود: محمولۀ کشف شده به همراه فرد دستگیر شده به مقامات قضایی استان فارس تحویل داده شده اند.

فرمانده سپاه نی ریز خاطرنشان کرد: کلیۀ راه های مواصلاتی استان با هدف مقابله با باندهای قاچاق کالا و مواد مخدر تحت اِشراف کامل  نیروهای امنیتی سپاه فجر فارس می باشند.

همچنین فرمانده یگان امنیتی امام حسن عسکری (علیه السلام) سپاه فجر فارس گفت: ابتدای هفته جاری نیروهای امنیتی گردان 603 امام علی (علیه السلام) شهر داراب طِی رصد اطلاعاتی و عملیات غافگیرانه محموله 200 کیلوگرمی مواد مخدر را کشف کردند.

400 کیلوگرم تریاک طی هفته جاری توسط سپاه فارس کشف شد

وی افزود: نیروهای امنیتی گردان 603 امام علی (علیه السلام)  پس از متوقف کردن یک دستگاه خودروی پژو پارس تعداد 20 بسته 10 کیلوگرمی ماده مخدر تریاک را از این خورو کشف کردند، همچنین راننده خودرو و محمولۀ کشف شده به مقامات قضایی تحویل داده شده اند.

سروان پاسدار محمد رضا رجبی خاطرنشان کرد: مقابله با باندهای سازمان یافته حمل و فروش مواد مخدر همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: