کد خبر: ۹۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
در حاشیه یک اکران مدرسه‌ای جشنواره عمار؛
دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه علامه امینی تهران بعد از تماشای مستند «چریک کوچک» به کارگردانی محمد برداران، شغل آینده خود را انتخاب کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه علامه امینی تهران(منطقه 18) بعد از تماشای مستند «چریک کوچک» به کارگردانی محمد برداران، «شهادت» را به عنوان شغل آینده خود انتخاب کردند.

ندا حسنی، معلم دوم ابتدایی و مسئول اکران فیلم در این باره گفت: مستند «چریک کوچک» را قبلا دیده بودم و با توجه به اینکه مناسب سن بچه‌ها بود، برای دانش آموزان خودم پخش کردم.

وی ادامه داد: بچه‌ها استقبال فوق‌العاده‌ای از این فیلم داشتند و به اصرار آنها، دو بار دیگر این اثر را اکران  کردم که هر بار، دانش‌آموزان با دقت زیادی آن را تماشا کردند.

این معلم تصریح کرد: بعد از اکران این مستند، تقریبا همه دانش‌آموزانم با تاثیری که از فیلم گرفته بودند، در بسیج دانش‌آموزی مدرسه ثبت‌نام کردند، همچنین در انشایی که درباره شغل آینده‌شان از آنها خواسته بودم، بیشتر بچه‌ها نوشته بودند که می‌خواهیم در آینده شهید بشویم و از من می‌پرسیدند که چه کار باید کنند تا بتوانند شهید شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاثیرگذار این فیلم که به صورت ساده ساخته شده است برای من به عنوان یک معلم، بسیار جالب بود و دوست دارم چنین فیلم‌هایی با کیفیت بالاتر بیش‌تر ساخته شوند که بتوانیم برای دانش‌آموزان اکران کنیم چرا که اگر در این سنین، برنامه‌ریزی خوبی برای بچه‌های که آینده کشور هستند، داشته باشیم، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

این اکران کننده جشنواره عمار درباره ادامه اکران فیلم برای دانش‌آموزان بیان کرد: در حال حاضر، فیلم‌های کمی در اختیار دارم اما با همکاری مدیر مدرسه، تصمیم گرفتیم بعد از تهیه هارد، فیلم‌های متناسب با سن بچه‌ها را از دبیرخانه جشنواره عمار بگیریم و علاوه بر اکران در کلاس خودم، در بقیه کلاس‌ها هم که علاقمند شدند و همچنین برای اولیای دانش‌آموزان اکران کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: