چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۱:۰۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
در پی انتصاب سردار غیب‌پرور به‌‌عنوان رئیس سازمان بسيج مستضعفين صورت گرفت؛
در پی انتصاب سردار غلامحسین غیب‌پرور به‌‌عنوان رئیس جدید سازمان بسيج مستضعفين، بسيجيان لارستان با انتشار پیامی آمادگی خود را در انجام فرامین فرماندهی معظم کل قوا اعلام داشتند.
به گزارش تنویر، متن پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر سردار سرتيپ غيب‌پرور
ریاست محترم سازمان بسيج مستضعفين
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

حسن‌ظن و اعتماد گران‌سنگ فرماندهی معظم کل قوا برگ زرین دیگری بر کارنامه پربار و درخشان جنابعالی افزوده است. بی‌شک گنجینه شکوهمند تجربیات سال‌های دفاع مقدس و فرصت مغتنم هم‌نشینی و هم‌جواري و درس‌آموزی از مکتب شهیدان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و شهداي حرم اهل بيت عليهم‌السلام، آن جناب را مفتخر به اعتماد فرمانده علوی و بابصيرت انقلاب نموده است.

با قلبی سرشار از امید به آینده سزاوار نیروهای بصير و مخلص، تحت مدیریت و هدایت جنابعالی ضمن عرض تبریک، اطمینان می‌دهد بسيجيان جان بركف آماده‌تر از همیشه آمادگی انجام فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و گام نهادن در مسیر عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی اعم از علم، فرهنگ، دفاع و خدمات‌رسانی ابلاغی از سوی رياست سازمان بسيج مستضعفين را دارد.

امید است در پرتوی الطاف خفیه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فدا و دعای مجیب نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در مسئولیت جدید در ایفای پیمان با آرمان‌های امام(ره) و شهیدان و ایثارگران همچون گذشته پیروز و سربلند باشید.

بسيجيان شهرستان لارستان
نام:
ایمیل:
* نظر: