جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۷:۴۱
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
جانشین فرمانده ناحیه قیروکارزین در جلسه شورای امر به معروف
طالبی اظهار داشت: استرتژی و راهبرد باید این باشد که امر به معروف و نهی از منکر را مردمی شود و جریان یافتن این دوفریضه مهم صرفاً با کار سازمانی در جامعه ترویج نمی یابد.

به گزارش تنویروبه نقل ازقرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه قیروکارزین، نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه  سه شنبه 16 آذر ماه در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد.

جانشین فرمانده ناحیه قیروکارزین در این نشست  با بزرگداشت روز دانشجو و 16 آذر، این روز را نماد مبارزه با استکبار خواند و گفت: شهدای دانشجو سال 1332جلوی بزرگترین منکر زمان خویش آمریکا ایستادند و به شهادت رسیدند.

مرتضی طالبی گفت: دانشجویان انقلابی از شروع جریان انقلاب اسلامی از 1342 به همراه امام (ره) بودند تا پیروزی انقلاب اسلامی و حتی در تشکیل نهاد های انقلابی اسلامی نقش بسزایی داشتند.

وی اظهار داشت: استرتژی و راهبرد باید این باشد که امر به معروف و نهی از منکر را مردمی شود و جریان یافتن این دوفریضه مهم صرفاً با کار سازمانی در جامعه ترویج نمی یابد.

طالبی افزود: کارهای سطحی جواب نمی دهد اما اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جاری شود تمام فرائض به پا می شود.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای ترویج و جاری شدن امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آموزش همگانی است گفت: ان شاالله طرح آموزش مسجد محوری امر به معروف و نهی از منکر در سطح مساجد شهرستان به اجر در خواهد آمد تا قدمی در جهت گفتمان سازی این دو فریضه در جامعه برداشته باشیم.

طرح آموزش مسجد محوری امر به معروف و نهی از منکر در مساجد شهرستان قیروکارزین اجرا می شود.       طرح آموزش مسجد محوری امر به معروف و نهی از منکر در مساجد شهرستان قیروکارزین اجرا می شود.       طرح آموزش مسجد محوری امر به معروف و نهی از منکر در مساجد شهرستان قیروکارزین اجرا می شود.      طرح آموزش مسجد محوری امر به معروف و نهی از منکر در مساجد شهرستان قیروکارزین اجرا می شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: