کد خبر: ۹۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
امام‌جمعه اقلید:
حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی و برگزاری یادواره شهدای شهرستان در یان روز، که با حضور فرمانده سپاه، فرمانده پادگان آموزشی امام سجاد (ع)، شهردار، بخشدار مرکزی و رؤسا و مسؤولان برخی از ادارات شهرستانی در سالن اجتماعات غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد با تبریک امامت و ولایت امام زمان (عج) و نیز هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر اسلام (ص) از خطر و پیامدهای مخرب فتنه سخن گفت

به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی و برگزاری یادواره شهدای شهرستان در یان روز، که با حضور فرمانده سپاه، فرمانده پادگان آموزشی امام سجاد (ع)، شهردار، بخشدار مرکزی و رؤسا و مسؤولان برخی از ادارات شهرستانی در سالن اجتماعات غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد با تبریک امامت و ولایت امام زمان (عج) و نیز هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر اسلام (ص) از خطر و پیامدهای مخرب فتنه سخن گفت.

 

وی به فرمایشات و خطبه‌های امام علی (ع) در مورد فتنه اشاره و بیان کرد: تنها راه ایستادگی در برابر فتنه داشتن صبر و بصیرت و توسل به اهل‌بیت (ع) است.

 

طالبی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه «حماسه 9 دی در تاریخ این ملت ماندگار و نهادینه شد و مردم به‌خوبی وارد صحنه شده و پاسخ هتاکی فتنه‌گران را به زیبایی دادند» تأکید کرد: باید این حماسه عظیم را ماندگار و زنده نگه ‌داریم.

 

امام‌جمعه اقلید ادامه داد: باید با مسؤولیت‌پذیری و حساسیت نسبت به اهمیت حماسه 9 دی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و مؤثرتر آیین بزرگداشت این حماسه بزرگ بکوشیم.

 

طالبی به سخنان نخست‌وزیر انگلیس در مورد ایران اشاره و با تأکید بر لزوم پاسخ قاطع از طرف مسؤولان ما به آن‌ها خاطرنشان کرد: اگر حرف خود را پس نگرفته و عذرخواهی نکنند باید بدون تعارف عذر آن‌ها خواسته شود.

 

وی به نقش انگلیس در تمام برنامه‌ها و فتنه‌های علیه نظام و جمهوری اسلامی ایران در طول سی‌وچند سال پس از انقلاب ازجمله فتنه 78، 88 و ...اشاره و تصریح کرد: موضع‌گیری‌های خاص انگلیس علیه ایران هیچ‌گاه از دید ما پنهان نبوده و قابل‌ اغماض نیست.

 

طالبی بابیان اینکه آن‌ها برای ضربه به اسلام، انقلاب، نظام و مردم ایران از هیچ تلاشی دریغ نکردند و اگر کاری در برنامه توطئه‌های آن‌ها نیست به دلیل عدم امکان اجرای آن بوده است عنوان داشت: باید با برخورد انقلابی و ارزشی در برابر این مستکبران و توطئه‌گران ایستادگی کرد و فرصت و جرئت دهن‌کجی و یاوه‌گویی به ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی را از آن‌ها گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: