کد خبر: ۹۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: بخش اعظم جمعیت کشور را قشر جوان تشکیل می دهند و تسهیل ازدواج نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.
به گزارش سازمان بسیج سازندگی و به نقل از تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: سپاه فجر فارس با  مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه (سلام الله علیها) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جهیزیه 700 زوج کم بضاعت را تامین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تسهیل در ازدواج جوانان یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، گفت: بخش اعظم جمعیت کشور را قشر جوان تشکیل می دهند و تسهیل ازدواج نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار کوشکی افزود: سپاه فجر علاوه بر مشارکت در تهیه جهیزیه ها، شناسایی تعدادی از زوج های نیازمند، تامین انبار و انتقال و تحویل اقلام جهیزیه به زوج های جوان در سراسر استان فارس را بر عهده دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه یک بسته فرهنگی همراه با هر جهیزیه به زوج های جوان اهدا می شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازیِ ازدواج آسان در جامعه و تقویت روحیه نشاط و امید در اقشار بی بضاعت و کم بضاعت اهداف مهم این طرح هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: