سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۸:۳۳
آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
فرمانده سپاه فجر در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت نواحی جنوب استان
فرمانده سپاه فجر در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت نواحی جنوب استان، شاخصه ها، الزامات و انتظارات از یک فرمانده حوزه مقاومت را تبیین نمود.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه فجر فارس که در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت محلات نواحی لار، گراش،خنج، مهر و لامرد سخنرانی کرد با اشاره به ماموریت های گسترده بسیج که اجرای آن در بستر حوزه های مقاومت انجام می پذیرد ضمن تقدیر از فرماندهان حوزه های مقاومت به الزامات و انتظارات از یک فرمانده حوزه مقاومت پرداخت:
وی اولین انتظار از فرمانده حوزه را قدرت تحلیل او دانست و افزود: یک فرمانده حوزه باید قدرت تحلیل داشته باشد، بداند در کجا قرار دارد و هدف گذاریش به کدام سمت و سو است تا بتواند با دیدی باز به سمت اهداف حرکت نماید.

http://www.uupload.ir/files/pwz1_img_9850.jpg

سردار سید هاشم غیاثی در ادامه خاطرنشان کرد:دومین انتظار از فرماندهان حوزه های مقاومت این است که از ظرفیت های در اختیارشان به خوبی استفاده نمایند. وی یکی از بهترین ظرفیت های در اختیار فرماندهان حوزه های مقاومت را نخبگان بسیجی دانست و خطاب به فرماندهان حوزه ها  گفت: نخبگان بسیجی حوزه خود را در عرصه های مختلف شناسایی کنید، به آنها کار واگذار کنید و از آنها بخواهید؛ با آنها جلسات داشته باشید و مشورت کنید تا احساس کنند به حساب آورده می شوند و آنها هم قطعا انسانهای بااراده ای هستند و به شما کمک خواهند کرد.

http://www.uupload.ir/files/6wr_img_9853.jpg

فرمانده سپاه فجر فارس سومین انتظار از فرماندهان حوزه مقاومت را درک واحد و فهم مشترک فرمانده حوزه با پایین ترین رده ی خودش در برنامه ها و ماموریت ها دانست و افزود: فرمانده حوزه باید آنچه را که احساس می کند در قالب اجرای ماموریت می باشد با پایین ترین رده ی خودش به یک درک واحد و فهم مشترک برسد به این معنا که شورای حوزه ها، فرماندهان و شورای پایگاه های مقاومت به زوایای مختلف برنامه ها و ماموریت ها توجیه باشند و بدانند که تدبیر سازمانی چیست.

http://www.uupload.ir/files/f157_img_9862.jpg

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در پایان سخنان خود یک فرمانده حوزه موفق را فرمانده ای دانست که احساس کند می تواند صفر تا صد کارش را در هر شرایطی مدیریت کند و با وجود تمام مشکلات و کمبودها تمرین کند و بپذیر که مسائل و مشکلات خودش را می تواند مدیریت و حل نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: