آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
مسئول فرهنگی سپاه فیروزآباد گفت: در راستای حمایت از تولیدات بصیرتی و ارزشی توسط کارگردانان انقلابی کشور فیلم "یتیم خانه ی ایران" که این روز ها در سراسر کشور به روی پرده سینماها در حال اکران است به مدت 2 روز از ظهر روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه در شهرستان فیروزآباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران خواهد شد.
فرهنگی سپاه ناحیه فیروزاباد از پخش فیلم "یتیم خانه ایران" در فیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدات بصیرتی و ارزشی توسط کارگردانان انقلابی کشور فیلم یتیم خانه ی ایران که این روز ها در سراسر کشور به روی پرده سینماها در حال اکران است به  مدت 2 روز از ظهر روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه در شهرستان فیروزآباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران خواهد شد.

سرگرد غلامیان این فیلم را قطعه ای از تاریخ گمشده ایران دانست و افزود: تصاویر زیبا، جلوه های ویژه، بازیگری بازیگران توانمند و حرفه ای سینمای ایران و مضمون واقعی، این فیلم را از جمله آثار پر افتخار سینمای ایران برشمرد و از عموم مردم جهت تماشای این فیلم دعوت به عمل آورد.

معاون فرهنگی سپاه فیروزآباد در ادامه ضمن دعوت ویژه از مسئولین شهرستان و روحانیون خاطرنشان کرد : علیرغم اینکه این فیلم در سینما های کشور با بلیط 6 هزار تومان در حال اکران است با حمایت فرماندهی سپاه در جهت استقبال بیشتر جوانان با رقم 2 هزار تومان بلیط فروشی خواهد شد.

وی در پایان افزود:تمام سانس های پیش بینی شده به صورت تفکیک بین آقایان و بانوان است و همچنین در یک سانس خانوادگی این فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد که بلیط این فیلم از طریق حوزه های مقاومت بسیج به فروش خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: