گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۹۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: استکبار جهانی به این جمعبندی رسیده است که سلطه بر غرب آسیا زمانی محقق می شود که ایران را در سیطره خود قرار دهد.
به گزارش تنویر، همایش منطقه ای هم اندیشی فرماندهان بسیج فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر در سالن شهدای پاسدار سپاه شهرستان کازرون برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، گفت: سیرۀ اخلاقی و رفتاری پیامبر خاتم (ص) بهترین الگو برای مدیران کشور  و فرماندهان نیروهای مسلح است، هفته وحدت نیز بهترین فرصت برای تقویت همبستگی بین امت اسلام است.

 وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:همایش منطقه ای هم اندیشی با هدف برقراری ارتباط نزدیک و چهره به چهره با فرماندهان بسیج فارس و ایجاد وحدت رویه در انجام ماموریت ها برگزار می شود.

سردار غیاثی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را برای تسلط بر غرب آسیا متمرکز کرده است، گفت: آن ها به این جمعبندی رسیده اند که سلطه بر غرب آسیا زمانی محقق می شود که ایران را در سیطره خود قرار دهند زیرا بدون سیطره بر ایران نمی توانند به سلطه ظالمانه ای که مد نظرشان است دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین وظیفه بسیج  تربیت انسان های با اراده ای است که نسل به نسل بتوانند مسیر الهی انقلاب اسلامی را ادامه دهند، گفت: باید در مقابل چالش هایی که استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی قرار می دهد به درستی تحلیل کنیم و آرایش بگیریم تا بتوانیم اقدام و عمل متناسب با اهداف انقلاب اسلامی را به موقع اجرایی کنیم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه موفقیت در ماموریت ها و تحقق اهداف در گرویِ بهره مندی از زیرساخت های مستحکم معنوی است، گفت: در مجموعه بسیح نباید در حیطه ماموریت های ابلاغی سالانه محدود شویم، بسیج حافظ انقلاب اسلامی است و نسبت به ماموریت های پیش بینی نشده نباید بی تفاوت باشد.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: مجموعه فرماندهان و دست اندرکاران بسیج در انجام ماموریت های ابلاغی هم شاخصۀ کمیت و هم شاخصۀ کیفیت را مدنظر قرار دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: