کد خبر: ۹۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به مناسبت هفته وحدت
مراسم گرامیداشت هفته وحدت با سخنرانی حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش اشکنان و شیخ محمد عزیزی امام جمعه اهل سنت شهر اهل و با حضور جناب سرهنگ آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لامرد در روستای زین الدین برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، مراسم گرامیداشت هفته وحدت با سخنرانی حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش اشکنان و شیخ محمد عزیزی امام جمعه اهل سنت شهر اهل و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان لامرد و بخش اشکنان در روستای زین الدین برگزار شد.

حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش اشکنان با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و فرا رسیدن هفته وحدت گفت: پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و دین مبین اسلام همواره حامی و پیام آور وحدت و اتحاد در بین مسلمانان بوده و همه دستورات اسلام حول محور اتحاد و وحدت می باشد.

برگزاری ویژه برنامه هفته وحدت در روستای زین الدین-اشکنان

وی در ادامه افزود: خود پیامبر اسلام نیز محور وحدت همه دلها و انسانهای مومن بود و از لحظه مبعوث شدن پیام آور وحدت و دوستی در بین مسلمانان بوده و همچنین تمام اهداف و برنامه های پیامبر بر پایه اتحاد و وحدت حاکم بود.

برگزاری ویژه برنامه هفته وحدت در روستای زین الدین-اشکنان

امام جمعه اشکنان با اشاره به اینکه همه شعائر اسلام رنگ و بوی وحدت دارد خاطر نشان کرد: مسلمانان و جوامع اسلامی نباید لحظه ای از اصل مهم و اساسی اسلام یعنی اتحاد و وحدت غفلت کنند بلکه همواره نسبت به حفظ وحدت باید متعهد باشند و در مقابل دشمنان اسلام و قرآن متحد باشند.

حجت الاسلام صفری اظهار داشت: خداوند متعال همه ظرفیتهایی که در اسلام قرار داده بر پایه وحدت و اخوت بوده لذا برای گسترش اسلام و تقویت بنیانهای ارزشمند اسلامی باید به دنبال تقویت اسلام و معرفی ظرفیتهای وحدت آفرین دین مبین اسلام باشیم .

برگزاری ویژه برنامه هفته وحدت در روستای زین الدین-اشکنان

نماینده ولی فقیه در بخش اشکنان با بیان اینکه دشمنان اسلام نه دوستدار تشیع می باشند و نه دوستدار اهل سنت گفت: امروز جوامع اسلامی نباید به کفار و دشمنان اسلام تکیه کنند زیرا تکیه بر دشمنان اسلام باعث پایمال شدن انسانیت، کرامت و دین ما خواهد شد.

امام جمعه اشکنان افزود: دشمن همواره به دنبال غالب کردن فرهنگ و ارزشهای پلید خود بر جوامع اسلامی و همچنین در بین مسلمان بوده و از طرفی به دنبال غارت کردن منابع و ظرفیتهای مسلمانان و کشورهای اسلامی در سرتاسر جهان میباشد.

حجت الاسلام صفری خاطر نشان کرد: امروز به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و استقرار نظام جمهوری اسلامی ما شاهد وحدت، انسجام و اخوتی عمیق و گسترده در کشور هستیم.

وی در پایان افزود: این اتحاد و انسجام، دشمن را در نفوذ و دست یافتن به این کشور حفظ کرده لذا همه ما موظف به حفظ این اتحاد و انسجام میباشیم.

برگزاری ویژه برنامه هفته وحدت در روستای زین الدین-اشکنان

شیخ محمد عزیزی امام جمعه اهل سنت شهر اهل نیز با تبریک میلاد فرخنده پیامبر اسلام و فرا رسیدن هفته وحدت گفت: بسیار جای مسرت و خوشحالی است که بنیانگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اعلام هفته وحدت، مانع فرصت اختلاف در بین مسلمانان و جوامع اسلامی شدند و پیامبر مکرم اسلام منبع اتحاد، وحدت و اخوت می باشد.

امام جمعه اهل سنت شهر اهل با بیان اینکه نباید نگاه اختلاف آمیز در بین مسلمانان وجود داشته باشد افزود: اگر مسلمانان به طور عملی و واقعی به دنبال اتحاد و وحدت باشند قطعا مشکل عدم وحدت در بین جوامع اسلامی برطرف خواهد شد و شاهد اتحاد و وحدت در بین جوامع و ممالک اسلامی خواهیم بود.

شیخ محمد عزیزی اظهار داشت: محور همه ما قرآن، سنت و قبله می باشد لذا نگاه ما باید به نقاط وحدت آفرین باشد.

برگزاری ویژه برنامه هفته وحدت در روستای زین الدین-اشکنان

وی با اشاره به اینکه وحدت بزرگترین نعمت یک جامعه است افزود: بعد از هدایت خداوند متعال، نعمت وحدت بزرگترین نعمت الهی می باشد و هفته وحدت تنها بهانه ایست که ما شکرگزار این نعمت عظیم الهی باشیم.

امام جمعه اهل سنت شهر اهل گفت: رهبر فرزانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال حفظ وحدت و انسجام در کشور بوده و ما امروز شاهد وجود نعمت امنیت و وحدت در کشور هستیم و قطعا تا زمانیکه این وحدت و همدلی در کشور حفظ شود دشمن راهی برای نفوذ به کشور پیدا نخواهد کرد.

شیخ محمد عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: نه تنها باید به تفرقه ای مذهبی توجه نمود بلکه تفرقه فرقه ای، ملی و قومی نیز بسیار خطرناک می باشند و تفرقه به شکلهای مختلف نیز بسیار نابودکننده و ویران کننده است و از این مسئله نباید غفلت شود.

برگزاری ویژه برنامه هفته وحدت در روستای زین الدین-اشکنان

نام:
ایمیل:
* نظر: