جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۲:۳۱
کد خبر: ۹۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
صبح امروز صورت گرفت :
دکتر قدیانی در ادامه برنامه های هفته پژوهش صبح امروز در محفل مسئولین مراکز رشد سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس حضور پیدا کرد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، در هفته پژوهش فرصتی فراهم شد تا مسئولین مراکز رشد و جمعی از مخترعین سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس با دکتر قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی کشور دیدار کنند و در دل های خود را با مسئول خود در میان بگذارند .

جوانانی که در کنار تعدادی از افرادی که سابقه جبه و جنگ را نیز در پرونده خود دارند اکنون به ندای رهبری خویش لبیک گفتند و دور هم جمع شد تا جهاد علمی را محقق کنند .

در جلسه امروز هر کدام از مسئولین گزارشی از دستاوردها را ارائه می دادند و البته در کنار آن در دل های خود را نیز در حضور دکتر قدیانی نیز بیان می کردند.

برخی از نگرانی های خود در خصوص طب و شیوع بیماری ها می گفتند ، بعضی ها از مشکلات صنعت می گفتند و اختراعاتی که انجام داده بودند و اکنون مشکل تجاری سازی داشتند ، اختراعاتی که بعضی از آنها می توانستند بر نمونه خارجی خود نیز غلبه کنند و بازار داخلی را در دست بگیرند و حتی به خارج از کشور هم صادر شوند .

در این میان مسئول سازمان بسیج علمی که دغدغه حمایت از تولید ایرانی و اشتغالزایی برای این جوانان در چهره اش نمایان بود با آرامش خاصی سخان این جوانان را دنبال می کرد .

در این جلسه مسئولین رشد مرکز گیاهان دارویی  ، مرکز رشد شهدای هسته ای و کارگروه اقتصاد مقاومتی ، مرکز رشد مکانیک ، مرکز رشد شیمی و نفت و مرکز ایده پردازی و خلاقیت حضور داشتند .

نام:
ایمیل:
* نظر: