کد خبر: ۹۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان:
اگر می‌خواهیم در حوزه‌های جنگ نرم دفاع موزائیکی تشکیل دهیم باید منطقه‌ای چاره‌اندیشی کنیم.

شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان امروز در پانزدهمین هم‌اندیشی کانون تربیت اسلامی سراسر کشور که در مجتمع آموزشی معلم منطقه 2 برگزار شد با اشاره به اینکه گروه‌ها و افراد دلسوز زیادی در جاهای مختلف برای نظام فعالیت می‌کنند، اظهارداشت: در درون عناصر انقلابی و مدافع انقلاب نوعی همکاری و هماهنگی موجب هم‌افزایی شود و خلاءها را پر کند نداریم و این کاستی در جبهه انقلاب کاملاً مشهود است.

وی ادامه داد: اگر این دغدغه‌ها با هم هماهنگ می‌شد و بر روی موضوعات متمرکز می‌شدیم یقیناً دستاورد جبهه انقلاب چیز متفاوت‌تری بود.

رمضانیان با اشاره به چاره اندیشی در این خصوص افزود: باید بتوانیم افراد در مجموعه‌های مختلف را با هم مرتبط کنیم و از توانمندی‌های آنها استفاده کنیم اما متأسفانه همه در همه حوزه‌ها ورود پیدا می‌کنند و اگر این هماهنگی و تقسیم کار صورت گیرد دستاورد ما چند برابر می‌شود.

وی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما در جبهه انقلاب این است که جمع شویم و با هم این جبهه را تشکیل دهیم البته در عرصه دفاعی بسیاری از کشورها نیز با ما هماهنگی می‌کنند اما ما در داخل نتوانسته‌ایم این موضوعات را انجام دهیم.

رمضانیان با اشاره به دلایل عدم موفقیت در داخل کشور خاطرنشان کرد: در شکل‌دهی و فعال کردن ضد انقلاب و مقابله با جبهه دشمن یکی از بهترین کارها این است که جمع‌هایی برای اندیشه‌ورزی و چاره‌جویی ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با تاکید بر اینکه اگر قابلیت رصدگری و اندیشه‌ورزی داشته باشیم و به موقع از موضوعات مطلع شویم خاطرنشان کرد: در حال حاضر وقتی به جامعه نگاه می‌کنیم جای خالی همه اینها پیداست.

رمضانیان ابراز داشت: امروز در یکی از عرصه‌ها که عقب افتاده‌ایم عرصه تعلیم و تربیت است حال برای جبران این کاستی‌ها کدام برنامه باید اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه باید ارتباط و تعامل خودمان را بیشتر کنیم، گفت: دغدغه‌های خود را باید یکی کنیم و برای این مسائل راهکارهای منطقی ارائه دهیم و به جای هم و برای هم حرف نزنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در حوزه‌های جنگ نرم دفاع موزائیکی تشکیل دهیم باید منطقه‌ای چاره‌ اندیشی کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: