جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۱:۳۸
کد خبر: ۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
مدیر حوزه های علمیه خواهران
مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به پیام حضور حماسی مردم در انتخابات به دنیای استکبار، گفت: دشمنان با مشاهده قدرت دینی دموکراسی دینی به خوبی دریافتند که نمی توانند خواسته های خود را بر ملت ایران اسلامی تحمیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به خلق حماسی ملت سلحشور ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و یاس دشمنان از این حضور، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران دلبستگی و پیوستگی خاصی به نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب دارند و چون این پیوند قلبی است، هر وقت احساس کنند که شرایط حساس است، جدی تر وارد صحنه می شوند.

مدیرحوزه های علمیه خواهران افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای سال خواسته های خود را از مردم مطرح کردند و فرمودند "ما به خلق حماسه سیاسی نیاز داریم تا حماسه اقتصادی رقم بخورد".

لبیک به ندای رهبری

عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: مردم خواسته معظم له را با تمام وجود مورد توجه قرار دادند و اوج این توجه روز گذشته به نمایش در آمد؛ به طوری که مرد با لبیک به ندای رهبر خود، حماسه بزرگی را خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی تاکید کرد: رای مردم در واقع رای به نظام و پایبندی به اصول،آرمان ها و ارزش ها و در حقیقت نمایان گر علاقه مندی آنها به آینده بود که در پیشرفت کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان این که رییس جمهور منتخب باید خود را وقف حل مشکلات جامعه کند، ابراز داشت: ارتقا وفاق و توجه به فرهنگ عمومی یکی دیگر از مسایلی است که می بایست مورد توجه رییس جمهور منتخب قرار گیرد.

پیامی به دشمنان

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که حضور حماسی مردم در انتخابات پشتوانه عظیم نظام در عرصه های بین المللی است، گفت: دشمنان با مشاهده قدرت دموکراسی دینی در ایران، به خوبی دریافتند که نمی توانند خواسته های خود را بر ملت یکپارچه و متحد ایران اسلامی تحمیل نمایند، لذا باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.

منبع:حوزه نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر: