یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
با تلاش حوزه شهید بهشتی قطرویه؛
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نی ریز:کارگاه آموزشی اعضای شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج با هدف ارتقاء سطح آمادگی و توانمندسازی بیشتر اعضای شورای پایگاه ها و حوزه های مقاومت در راستای تحقق مأموریت های بسیج برگزار شد.

حاج آقا ملک مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نی ریز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش تخصصی اعضای شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در محل مدرسه امام علی (ع) قطرویه درگفت و گوی با تنویر گفت: کارگاه آموزشی اعضای شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج با هدف ارتقاء سطح آمادگی و توانمندسازی بیشتر اعضای شورای پایگاه ها و حوزه های مقاومت در راستای تحقق مأموریت های بسیج برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی به مدت یک روز  برای اعضای شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، آموزش حضوری و به صورت کلاسی برگزار شد.

ایشان  با بیان اینکه افزایش سطح اطلاعات و دانش بسیجیان از مولفه های اصلی برگزاری این گونه کلاس ها می باشد،گفت : برگزاری کارگاه آموزشی شورای پایگاه های مقاومت بسیج به منظور ایجاد انگیزه و زمینه سازی برای برای خدمت رسانی موثر این اعضا در ابعاد مختلف بسیج، توجیه نیروهای جدید نسبت به مسئولیت ها  و انتظارات بسیج ، به روز رسانی اطلاعات اعضای شورای پایگاه ها بر اساس آخرین تغیررات ایجادی و تحقق سیاست سازماندهی صد در صدی رده های بسیج می باشد .

گفتی است؛ این کارگاه آموزشی با حضور بیش از50 نفر از اعضای شورای پایگاه های مقاومت و حوزه های شهید بهشتی قطرویه به انجام رسید.


http://nahiyehneyriz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19457/2016/12/IMG_4404.jpg


http://nahiyehneyriz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19457/2016/12/IMG_4406.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: