چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۵:۱۱
کد خبر: ۹۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴
برگزیدگان سومین جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج در بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل شدند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی سومین جشنواره آواها و سرودهای بسیج «ترنم بیداری»، برگزیدگان سومین جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج در بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل شدند.

در بخش برگزیدگان موسیقی پاپ، جایزه نخست به نوید نیک کار با قطعه «ای ایران» اهدا شد.

قطعه «سرزمین من» از محمد مهدی ساوه از استان تهران، استان خراسان رضوی با قطعه «لاله بدخشان» به هنرمندی خالق عزیزی، استان همدان با قطعه «شهید همدانی» از مهدی چناری، استان بوشهر با قطعه «وصال عشق» به هنرمندی حسین کشتکار بوشهری و گروه‌های برگزیده در بخش موسیقی پاپ بودند که تقدیر شدند.

در بخش موسیقی سنتی ایرانی، گروه نغمه افلاکی از استان لرستان موفق به کسب رتبه اول شد، گروه ماهوری از استان آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه دوم و گروه نغمه از استان قزوین و گروه نوبهار عاشقان از استان خراسان شمالی به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش سرود گروه کر صبا با قطعه «سربلند ای وطن» از استان خراسان رضوی عنوان برترین گروه را کسب کرد. گروه‌های گروه پاپ سنتی با قطعه «امام رضا(ع)» از استان مازندران، گروه ترکمن با قطعه «گوزل ایرانیم» از استان گلستان، گروه مصباح‌الهدی با قطعه «من انقلابی‌ام» از استان فارس، گروه‌ آوای موج با قطعه «علی‌اکبر دوره زمونه» از استان بوشهر در این بخش در دسته برگزیدگان قرار گرفتند.

 

در بخش موسیقی اقوام نیز گروه شاهو دالاهو به سرپرستی فرخ یادگاری از استان کرمانشاه، گروه جولان به سرپرستی موسی‌الرضا ولی‌نژاد، گروه ملانفس به سرپرستی حاج محمد ایوبی از استان گلستان، گروه دف‌نوازان به سرپرستی مسعود مرادی از استاد کردستان و پروه تبار به سرپرستی سید باقر قادری از کهکیلویه و بویرر احمد مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش موسیقی اقوام سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج کشور گروه شاهو-دالاهو از استان کرمانشاه، گروه جولان، گروه سرود «ملا نفس» از استان گلستان، گروه دف نوازان از استان کردستان و گروه سرود تبار از کهکیلویه و بویراحمد برگزیده اعلام شدند.

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: