آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: ترکیب امنیت " اخلاقی، روحی و جسمی " یک محیط آرام برای پایوران و سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت به کشور فراهم می کند.
همایش توجیهی اقدامات ایمنی و تامینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان سپاه فارس و مسئولان معاونت ایمنی از نواحی بسیج سراسر استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در صورت عدم رعایت مقررات ایمنی شاهد لطمات جبران ناپذیر هستیم، گفت: در مجموعه سپاه پاسداران چه از نظر حیثیت سازمان و چه از نظر رعایت مقرارت ایمنی باید دقت و لاحظه لازم و کافی صورت بگیرد.

 وی با بیان اینکه رعایت مقررات ایمنی آرامش را به همراه می آورد، گفت: در فرهنگ دینی بهشت مکانی است که بخاطر وجود آرامش انسان ها راغب هستند حیات خود را در آن ادامه دهند، در هر خانواده، سازمان، اجتماع و مکانی که ایمنی حاکم شود آرامش بدست می آید و سایر نیازهای انسان در اولویت های بعد قرار می گیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر افزود: امام صادق (علیه السلام) می فرمایند انسان به سه چیز نیاز حیاتی دارد، آرامش، امنیت و معیشت نیازهای اساسی بشریت برای زندگی آرام و مطلوب هستند، آرامش و رفاه هم محصول امنیت هستند که با رعایت نکات ایمنی بدست می آید.

وی با بیان اینکه در مبحث ایمنی باید به دو بُعد مهم مادی و روحی توجه کنیم، گفت: اگر پاسدار و سرباز به مباحث ایمنی احاطه نداشته باشند یا تجهیزات ایمن برای انجام کار استفاده نشوند، قطعا در محیط کار دچار مسئله و مشکل می شوند.

سرهنگ پاسدار کوشکی خاطرنشان کرد: مشکلات و معضلات اخلاقی و اقتصادی کشور ناشی از عدم رعایت اصول و قواعد بخصوص مقررات الهی است، اگر مقررات و قواعد ایمنی را رعایت نکنیم اولین چیزی که از انسان گرفته می شود آرامش است که جای آن را اضطراب می گیرد، در محیط کار هم همینطور است.

وی با بیان اینکه امنیت حاصل رعایت اصول و مقررات ایمنی است، تاکید کرد: ترکیب امنیت اخلاقی، روحی و جسمی یک محیط آرام برای پایوران و سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت به کشور فراهم می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر ادامه داد: برگزاری همایش توجیهی مسائل ایمنی با این وسعت در سطح استان فارس نشان‌دهندۀ اهمیت توجه به این موضوع است که با هدف آگاه سازی فرماندهان سپاه فارس نسبت رعایت مسائل ایمنی در راستای خدمت به سازمان و مدیریت موثر مجموعه تحت امر برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منظر عموم قرار دارد و برای مجموعه نیروهای مسلح کشور الگوست، گفت: حتی لطمات " کوچک " هم برای سپاه پاسداران " بزرگ " هستند و این لزوم توجه به مسائل ایمنی را یادآوری می کند.

سرهنگ پاسدار کوشکی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد:  دشمنان انقلاب اسلامی بصورت مداوم فرآیندهایی را برای جاسوسی و دستیابی به اسناد نهاد های انقلابی بخصوص سپاه پاسداران طراحی می کنند که راه محل موثر مقابله با این توطئه ها رعایت اصول و قواعد ایمنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: